موضوعات داغ

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا + قیمت و زمان عرضه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کشنده امپاور BD۵۰۰ و کامیون فورس ۶ تن در روز یکشنبه ۲۸ خرداد با قیمت‌های پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهند شد. برای خرید این خودروها، خریداران نیاز به کد بورسی دارند که می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه سجام و پیروی از مراحل قانونی مربوطه آن را دریافت کنند. بنابراین، توصیه می‌شود خریداران به این موضوع زمان اختصاص دهند. هم اشخاص حقیقی و هم حقوقی می‌توانند در این معاملات شرکت کنند و قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند.

مشخصات فنی کامیون فورس ۶ تن

کامیون فورس ۶ تن دارای کابین خوابدار است و با راحتی سواری و کاربری حمل بار مشخص می‌شود. این خودرو با یک موتور ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ و استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است. امکانات رفاهی این کامیون شامل یک تخت خواب و تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم است.

مشخصات فنی کشنده امپاور BD۵۰۰

کشنده امپاور BD۵۰۰ با یک موتور ۱۱۸۰۰ سی سی توربو شارژ و سطح آلایندگی یورو ۵ مجهز است. این موتور قدرتی بالغ بر ۵۰۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۳۰۰ نیوتن متر ارائه می‌دهد. انتقال نیرو از موتور به چرخ‌های محور عقب توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برند ZF و دارای یک ریتاردر ۵ حالته صورت می‌گیرد. به این ترتیب، این کشنده قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد