موضوعات داغ

نصف خریداران دور دوم خرید از سامانه یکپارچه انصراف داده اند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام کرد: برخی از افرادی که در مرحله اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو شرکت کرده‌اند، پس از فراخوان شرکت‌های سازنده خودرو، به پرداخت هزینه خودرو اقدام نکرده‌اند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های اعلام شده در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، اطلاعات ثبت‌نام متقاضیانی که تا 10 خردادماه اولویت‌های خودرویی خود را در مرحله دوم فروش متحد انتخاب کرده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته و قرعه‌کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی انجام شده است. بر این اساس، نتایج اولویت‌بندی و زمان تحویل محصولات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو 24 خردادماه اعلام خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، در این خصوص اظهار داشت: قرعه‌کشی در روز گذشته برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی‌ها، نتایج اولویت‌بندی و زمان تحویل محصولات در تاریخ 24 آذرماه اعلام خواهد شد.

او افزود: برخی از افرادی که در مرحله اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو شرکت کرده‌اند، پس از فراخوان شرکت‌های سازنده خودرو، به پرداخت هزینه خودرو اقدام نکرده‌اند و این موضوع باعث شده است که ظرفیت‌ها خالی بمانند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/21
نتیجه گرانفروشی
1402/3/21
والا مام اگه مدیران خودرو به قیمت شورا نده خودروها رو انصراف میدیم

1402/3/21
ایران خودرو اگر ظرفیت خالی دارد به مادران مرحله دوم ثبت نامی اختصاص دهد ، چون قبلاحرفش را زده بود که برای طرح مادران در مرحله دوم، خودرو عرضه می کند. هرچند من خیلی پیام دادم ولی تنها چیزی که اهمیت ندارد همان دیدگاه های مردم هست، اصلا کسی نمی خواند و توجه ای ندارد به دیدگاه مردم. ما الکی دلمان را خوش کرده ایم. زهی خیال باطل
1402/3/21
خریداران به امید قیمت شورای رقابت ثبت نام کردند و دیدند مونتاژکاران قیمت ها رو پایین نیاوردند و خریداران مجبور به انصراف شدند و ربطی به ارزانی نداره.
1402/3/22
انصراف داده اند یا پول نداشتند کاری کردین که کسی که پول خرید خودرو نداره به هوای فروش حواله خودرو ثبت نام کرده اسم اش تو قرعه کشی برنده شده نه پول داره نه توانسته حواله خودرو را بفروشه منصرف شده بخاطر همان .خودرو ها را با راه غلط تان گران کردین
1402/3/22
اصلا کلا تمام شرکت های تولید خودرو باید تحریم خرید شوند . چون خیلی خودسر شده اند .
1402/3/22
چرا انصراف دادن شاید خودروسازها قیمت رو پائین نیاوردن
1402/3/22
وقتی که قیمت را با مصوب شورای رقابت ندهند .مشخصه که انصراف میدهند
1402/4/25
منم بخاطرگران فروشی انصراف دادم