موضوعات داغ

سدان جیلی امگرند ۲۰۲۳ با قیمت پایه 465 میلیون تومان در چین

عکس مطلب اول

فروش خودروی اقتصادی جیلی امگرند ۲۰۲۳ رسما در بازار چین آغاز شده است. این سدان خوش‌چهره در مدل پایه با قیمت ۹۵۰۰ دلار و در نسخه ممتاز و فول آپشن با قیمت ۱۲ هزار دلار به فروش می‌رسد. علیرغم ارزان بودن، خودروی جدید جیلی به تجهیزات و امکانات متنوعی مجهز است. در ادامه، به بررسی مهم‌ترین مشخصات جیلی امگرند ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

سدان امگرند بر اساس پلتفرم BMA ساخته شده و طراحی آن فرق چندانی با مدل قبلی ندارد. در واقع جیلی تلاش کرده تا با اعمال اصلاحات جزئی، ظاهر نسخه جدید را کمی تازه‌تر و مدرن‌تر جلوه دهد. مدل ۲۰۲۳ امگرند با نام نسخه چمپیون (Champion) و با رنگ جدید آبی خاکستری عرضه می‌شود.

جیلی امگرند ۲۰۲۳

عمده به‌روزرسانی Emgrand مربوط به بخش فنی است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری جدید از نوع تنفس طبیعی (اتمسفری) استفاده می‌کند که قدرت آن به ۱۲۶ اسب بخار می‌رسد. توان نسخه ۲۰۲۳ حدود ۱۲ اسب بخار بیشتر از مدل قبلی است. این قدرت از طریق گیربکس AMT و CVT به چرخ‌های جلو وارد شده و خودرو را به حرکت می‌اندازد.

داخل کابین جیلی امگرند ۲۰۲۳

نمایشگر مولتی‌مدیای ۱۲.۳ اینچی، پنل پشت فرمان دیجیتالی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تریم چرمی، فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی، سیستم‌های دستیار راننده، پکیج امنیتی و ... در لیست تجهیزات جیلی امگرند ۲۰۲۳ به چشم می‌خورند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/28
شبیه پاسات شده
1402/3/29
گشتاور موتور چه تفاوتی پیدا کرده ؟
1402/4/3
حدود ۳۰ نیوتن متر افزایش پیدا کرده، شده ۱۷۲ نیوتن متر