موضوعات داغ

فروش کشنده فردا دیزل از روز شنبه 27 خرداد 1402 آغاز می شود + روش خرید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت فادکو (فردا دیزل) به عنوان یکی از واحدهای تابعه گروه صنعتی فردا، از سال ۱۴۰۰ با هدف تولید، عرضه و ارائه خدمات پس از فروش برتر در زمینه کامیون و کامیونت فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به نیاز بازار داخلی و فرسودگی ناوگان حمل و نقل راهی کشور، فادکو به زودی کشنده دو محور FD550-II را که به عنوان اولین کشنده دو محور تولید داخل با توان 550 اسب بخار است، به بازار عرضه خواهد کرد.

این کشنده دو محور با الهام از طراحی کشنده‌های اروپایی روز، مجهز به گیربکس دستی 12 دنده FAST/EATON و موتور 13 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ با سیستم سوخت رسانی بوش آلمان و توان خروجی 550 اسب بخار است. همچنین، این کشنده با مکمل ترمز موتور (Auxiliary Brake engine) و استاندارد آلایندگی Euro V-EEV مطابقت دارد.

این کشنده دارای مخزن مایع ادبلو یا مایع اگزوز دیزل می‌باشد که برای خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو 5 به بالا اهمیت بالایی دارد. مخزن سوخت آلومینیومی کشنده FD520-11 ظرفیتی برابر با 800 لیتر سوخت را در خود جای داده است.

فضای داخلی کشنده دو محور فردا دیزل

کشنده دو محور فردا دیزل را می‌توان به عنوان تنها کشنده دومحور بازار فعلی شناخت، زیرا بیشتر محصولات کشنده دیگر موجود در بازار تک محور هستند. محور جلو و دو محور عقب کشنده جدید فردا دیزل بر روی فنرهای شمش نصب شده‌اند که یکی از نقاط قوت این خودروی تجاری است. همچنین، اتاق کشنده فردا دیزل بر روی کوسن‌های هوایی قرار گرفته است که به کاهش ارتعاشات ناشی از ناهمواری جاده کمک می‌کند.

شرایط فروش کشنده فردا دیزل

برنامه فروش این محصول فردا دیزل از روز شنبه مورخ 27 خرداد توسط دفتر مرکزی و نمایندگی‌های مجاز فادکو در سرتاسر ایران آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 02148641616 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/31
سلام وقت بخیر
درمورد کشنده فردا دیزل سوال داشتم.
میزان روغن موتور وگیربکس و دیفرانسیل چقدر گنجایش دارد.
گرید روغن هر کدام چیست؟
ممنون میشم جواب دهید.در سایت هیچ اطلاعاتی پیدا نشد.
با تشکر