موضوعات داغ

نگاهی به غرفه زامیاد در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

شیراز از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ خردادماه، میزبان برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودروهای سواری و سنگین است. علاقه‌مندان از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب می‌توانند به محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز مراجعه کرده و به طور رایگان از غرفه‌های متعدد خودروسازان و واردکنندگان بازدید کنند.

شرکت زامیاد به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی سایپا، محصولات متنوعی را در غرفه خود به نمایش گذاشته است. زاگرس، کارون، انواع پادرا پلاس و همین‌طور یک اتوبوس شهری ۱۲ متری، ره‌آورد شرکت تهرانی به شیراز هستند.

محصولات زامیاد در نمایشگاه خودرو شیراز

زامیاد در خودروهای کارون و پادرا پلاس خود به جای موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ، از پیشرانه ارتقایافته M24 پلاس استفاده کرده است که شامل ۱۶ سوپاپ مکش می‌شود. این موتور قادر به تولید ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن متر گشتاور است و مصرف سوخت بهینه‌ترین نسبت به نسخه قدیمی دارد. این موتور روی صحرا (نسخه ۲ دیفرانسیل کارون) و نیسان آبی معروف نیز گذاشته می‌شود.

از طرف دیگر، فوتون C12 نخستین اتوبوس شهری زامیاد است که با هدف کمک به نوسازی ناوگان فرسوده حمل‌ونقل کشور، به صورت CKD به تولید رسیده و عرضه می‌شود. این اتوبوس از موتور کامینز ۶ سیلندر ۳۴۰ اسب بخاری استفاده می‌کند و پیرو استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد