موضوعات داغ

حضور کاسپین با کشنده های دوو در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو کشور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودروهای سبک و سنگین در شهر شیراز گرد هم آمده‌اند تا جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند. علاقه‌مندان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ خردادماه با ورود به محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز می‌توانند از خودروهای متنوع در غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

شرکت‌های متعددی با محصولات متنوع در نمایشگاه حضور یافته‌اند، اما کاسپین خودرو به عنوان نماینده رسمی دوو، با دو کامیون جدید توانسته نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

کشنده ۱۸ تنی و ۴۴ تنی دوو مستقیما از کره جنوبی وارد شده و طبق ادعای مدیر فروش کاسپین، یک سرو گردن بالاتر از خودروهای مشابه در بازار ایران هستند. پیشرانه‌های به‌کاررفته در این دو کشنده، محصول شرکت دوسان کره بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کنند.

کشنده ۴۴ تنی دوو کاسپین

کشنده ۱۸ تنی دوو کاسپین به موتور ۵.۹ لیتری ۶ سیلندره خطی توربوشارژ مجهز بوده و حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۲۸۰ اسب بخار و ۹۸۰ نیوتن متر می‌رسد. قوای محرکه از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی تولید کمپانی ZF به چرخ‌ها وارد می‌شود. حداکثر نیروی مجاز وارده به محور جلو ۷۱۰۰ کیلوگرم و حداکثر نیروی مجاز وارده به محور عقب ۱۱۵۰۰ کیلوگرم اعلام شده است.

از طرف دیگر، کشنده تک محوره ۴۴ تنی که با رنگ جذاب آبی متالیک وارد نمایشگاه شده، به پیشرانه DX12 دوسان و گیربکس ZF مجهز است. این موتور ۱۱ لیتری می‌تواند ۴۴۰ اسب بخار قدرت در ۱۹۰۰ دور در دقیقه و ۲۱۰۸ نیوتن متر گشتاور در ۱۲۰۰ دور در دقیقه تولید کند. تحمل وزن محورهای جلو و عقب به ترتیب، ۱۳ و ۴۴ هزار کیلوگرم است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد