موضوعات داغ

گفتگوی خودروبانک با مدیر فروش کامیون‌های دوو در ایران + ویدیو

عکس مطلب اول

در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو بین‌المللی در شیراز، خودروبانک مصاحبه‌ای را با مدیر فروش شرکت کاسپین خودرو انجام داده است. این شرکت، نماینده رسمی عرضه کامیون‌های دوو در ایران بوده و دو کشنده جدید کره‌ای را در غرفه خود به نمایش گذاشته است.

مدیر فروش شرکت کاسپین توضیحاتی درباره کشنده تک‌محور دوو توضیحاتی را ارائه کرده که فیلم کامل و خلاصه آن را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.

ویدیو مصاحبه مدیر فروش کامیون های دوو در ایران

کشنده تک‌محوره دوو مستقیما از کره جنوبی وارد شده و از نظر کیفیت یک سروگردن از خودروهای تولیدی موجود در بازار، بالاتر است. تمامی مشتریانی که خودرو را دیده و تست کرده اند، کیفیت کشنده تک‌محوره را مورد تحسین قرار داده‌اند.

این خودرو در سلفچگان مونتاژ و کارهای استانداردسازی آن انجام می‌شود. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، اولین سری کشنده‌های تک‌محوره دوو اواخر تیرماه در دسترس مشتریان کاسپین قرار می‌گیرد. خودروی جدید از پیشرانه تولیدشده توسط دوسان کره جنوبی استفاده می‌کند که قدرت آن به ۴۴۰ اسب می‌رسد. دوسان، سابقه درخشانی در بازار ایران داشته و با گیربکس تماما اتوماتیک ZF جفت شده است.

کشنده تک‌محوره دوو کاسپین در مقایسه با خودروهای مشابه، عملکرد بهتری را از نظر سواری و هندلینگ نشان داده و تجربه نرم و لذت بخشی از رانندگی را فراهم می‌آورد.

کشنده دوو کاسپین

در بحث خدمات پس از فروش نیز باید گفت که شرکت کاسپین، بیش از ۲۵ مرکز خدماتی و سرویس‌دهی در نقاط مختلف کشور دارد. این شرکت همچنین با ارائه خدمات در محل، خیال مشتریان را از بابت خرید خودرو جمع می‌کند. اگرچه طبق ادعای مدیر فروش، این خودرو چندان با مشکلات خاصی مواجه نمی‌شود. موتور به‌کاررفته در کشنده تک‌محوره دوو، در بسیاری از خودروهای سنگین راه‌سازی همچون لودر، بولدوزر، گریدر و ...، دوام و عملکرد فوق‌العاده خود را به اثبات رسانده است.

کاسپین موتور همچنین قصد دارد اواخر پاییز سال جاری، کامیون جفت محور دوو را با ظرفیت ۲۶ الی ۳۲ تن در دسترس مشتریان خود قرار دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد