موضوعات داغ

غرفه سانیار موتور در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در حال حاضر در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز در جریان است. پس از گذشت سال‌ها، این نخستین رویدادی است که علاوه بر خودروهای تولیدی، خودروهای وارداتی نیز در آن به معرض نمایش درمی‌آیند. نمایشگاه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ خردادماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده متعددی در این رویداد شرکت کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فرداموتور، بهمن موتور، زامیاد، ایران‌خودرو دیزل و ... اشاره کرد. درحالی‌که اکثر شرکت‌ها با محصولات متنوعی به شیراز آمده‌اند، تنها یک خودرو در غرفه سانیار موتور دیده می‌شود. این شرکت، تنها کراس اوور تیگارد X35 را با سه رنگ‌بندی متفاوت مشکی، سفید و نقره‌ای در معرض دید عموم قرار داده و البته به فروش می‌رساند.

سانیار موتور، حضور در نمایشگاه شیراز را به یک فرصت عالی برای فروش و تحویل تیگارد X35 تبدیل کرده و هدایای ویژه‌ای را برای نخستین مشتریان خود در نظر گرفته است.

تیگارد ایکس ۳۵ با اسامی دیگر بایک X3 یا بیجینگ X3 یک کراس اوور کامپکت در سگمنت B است که از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ استفاده می‌کند. این پیشرانه، قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۱۰ نیوتنی را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو وارد کرده و باعث حرکت ماشین می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/25
خخخ ماشینش راه نمیره با اون موتور!