موضوعات داغ

موتور ریس K249R نیکران موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس‌ و فیلم

عکس مطلب اول

نیکران موتور با انواع و اقسام موتورسیکلت‌ها، از جمله سه محصول جدید مشترک با KeeWay راهی نمایشگاه خودرو شیراز شده است. موتور K249R در کلاس اسپرت، K249N در کلاس نیکد و K249NR در کلاس اسکرمبلر، جدیدترین محصولات این شرکت هستند که به طور خاص مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند. در ادامه به بررسی مختصر موتورریس K249R می‌پردازیم.

موتورسیکلت‌های چندانی در کلاس خودروهای ریس و اسپرت ایران وجود ندارد و همین مزیت می‌تواند به نفع K249R تمام شود. این موتور از طراحی یکپارچه و امروزی با المان‌های مدرن برخوردار است. دیلایت بومرنگی در چراغ جلو و رنگ‌آمیزی اسپرت بدنه، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بد نیست بدانید طراحی این وسیله نقلیه دوچرخ، ماحصل تلاش مهندسین کی وی با همکاری شرکت ایتالیایی موتو بولونیا پشن (MBP) است که سابقه درخشانی در این حوزه داشته و کیفیت محصول را تضمین می‌کند.

موتورسیکلت K249R

قوای محرکه موتورسیکلت از طریق پیشرانه ۲۵۰ سی‌سی تک سیلندره ۴ سوپاپه تأمین می‌شود. این موتور به گیربکس ۶ سرعته متصل است و می‌تواند ۲۱.۵ کیلووات قدرت در ۹۷۵۰ دور در دقیقه و ۲۲.۵ نیوتن متر گشتاور در ۷۲۵۰ دور بر دقیقه تولید کند. سیستم سوخت‌رسانی از نوع انژکتوری برقی بوده و استارتر الکتریکی دارد. سیستم کمک‌فنر جلو از نوع تلسکوپی معکوس و سیستم کمک‌فنر عقب از نوع تک کمک وسط روغنی است. کمک جلو به اندازه ۱۱۰ میلی‌متر و کمک عقب به اندازه ۴۳.۳ میلی‌متر جابجا می‌شود. هر دو چرخ به ترمز دیسکی و ABS مجهز هستند.

موتورریس کی وی 249R

ایسیو و انژکتور K249R توسط شرکت آلمانی بوش ساخته شده‌اند. باک موتورسیکلت از طراحی فیبرکربنی برخوردار بوده و گنجایش آن به ۱۲ لیتر می‌رسد. حداکثر سرعت خودروی دوچرخ حدود ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت و ظرفیت بارگیری آن ۳۴۵ کیلوگرم اعلام شده است. در مقابل موتورسوار یک صفحه دیجیتالی TFT قرار گرفته که اطلاعات لازم را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر مشخصات موتورسیکلت K249R می‌توان به امکان انتخاب حالت Eco و Sport اشاره کرد که روی نحوه رانندگی و همین‌طور میزان پاشش در موتور تأثیر می‌گذارد. محصول جدید نیکران همچنین دارای یک ویژگی خاص و مناسب برای مسابقات موتورسواری است. محور عقب تنها از یک سمت به شاسی متصل شده تا در صورت نیاز، زمان کمتری صرف تعویض لاستیک شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/16
سلام وقتتون بخیر کاش قیمتش هم حدودا گفته بودید