موضوعات داغ

نگاهی به غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو دیزل زیرشاخه تجاری ایران خودرو، در بخشی از نمایشگاه شیراز 1402 حضور داشت و محصولات خود را به این نمایشگاه آورد. محصول شاخص ایران خودرو دیزل در شیراز، پیکاپ فوتون اتوماتیک بود که یکی از معدود پیکاپ‌های بازار با گیربکس اتوماتیک و پیشرانه توربوشارژر به حساب می‌آید. علاوه بر فوتون اتوماتیک، فوتون نیوفیس دیزلی نیز در این غرفه حضور داشت.

خودروهای سبک و سنگین فوتون طی چند سال گذشته پای ثابت سبد محصولات ایران خودرو دیزل بوده‌اند. علاوه بر پیکاپ فوتون تونلند، کشنده فوتون Auman H5 نیز در غرفه ایران خودرو دیزل حاضر بود. این کشنده نیز تنها محصول سنگین ایران خودرو دیزل در حال حاضر به شمار می‌رود که به گیربکس اتوماتیک مجهز است. دیگر عضو غرفه ایران خودرو دیزل نیز کشنده آتامان بود، خودرویی که براساس اتاق کشنده فوتون و موتور قدیمی مرسدس بنز توسعه یافته است.

کامیونت آرنا پلاس و ون وانا در بخش دیگری از غرفه ایران خودرو دیزل قرار گرفته بودند که در مقایسه با سایر محصولات، توجه کمتری را نسبت به خود جلب می‌کردند. در نهایت می‌توان به اتوبوس شهری فوتون اشاره کرد که توسط ایران خودرو دیزل در این غرفه به نمایش درآمده بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه شیراز که توسط خودروبانک تهیه شده‌اند را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد