موضوعات داغ

نیکران موتور K249NR در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس و فیلم

عکس مطلب اول

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از تاریخ ۲۳ خردادماه به مدت ۴ روز میزبان شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده مختلف است تا محصولات خود را در غرفه‌های متعدد به نمایش بگذارند. اما در کنار خودروسازان، شرکت نیکران موتور با محصولات متنوع وارد تالار بهار شده و از سه موتورسیکلت جدید با طراحی مدرن و خیره‌کننده رونمایی کرده است.

مدل K249R در کلاس موتورریس، مدل K249N در کلاس نیکد و مدل K249NR در کلاس اسکرمبلر، محصولات جدید نیکران موتور به شمار می‌آیند که از پیشرانه و گیربکس یکسان بهره می‌گیرند. موتورسیکلت‌های جدید، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های کی وِی چین و MBP ایتالیا بوده و ایسیو و انژکتور آن‌ها تولید بوش آلمان است. در ادامه، با بررسی مشخصات موتورسیکلت K249NR همراه ما باشید.

فیلم معرفی موتورسیکلت K249NR محصول نیکران موتور

مدل K249NR بدون شک یکی از زیباترین و قدرتمندترین موتورسیکلت‌های حاضر در کلاس اسکرمبلر (Scrambler) محسوب می‌شود. این موتور از طراحی ریترو برخوردار بوده و در عین حال، با فناوری‌های مدرن و امروزی صیقل داده شده است. در نگاه اول به خودروی دوچرخ، ابتدا باک حجیم ۱۴.۵ لیتری با تزئینات کرومی و رنگ‌آمیزی خلاقانه و موقر و سپس چراغ جلوی گِرد با حاشیه رنگی به چشم می‌آید.

کی وی 249NR

برخلاف موتورسیکلت‌های K249R و K249N، مدل اسکرمبلر 249 دارای یک دیسپلی آنالوگ-دیجیتال کوچک و دایره شکل در مقابل راننده، با قابلیت نمایش محتوای سیاه‌وسفید است. البته بازهم دکمه تغییر حالت اکو به اسپرت و بالعکس روی دستگیره سمت چپ به چشم می‌خورد که علاوه بر حالت نمایش اطلاعات روی صفحه، نحوه پاشش سوخت به درون سیلندر را تغییر می‌دهد.

اسکرمبلر K249NR

همانند مدل‌های اسپرت و نیکد، K249NR از موتور ۲۵۰ سی‌سی تک سیلندر ۴ سوپاپ استفاده می‌کند که حدود ۲۷ اسب بخار قدرت و ۲۲ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیر ۶ سرعته، به چرخ عقب وارد می‌کند. سیستم سوخت از نوع انژکتوری برقی (EFI) بوده که به وسیله رایانه مرکزی کنترل می‌شود. به لطف پیشرانه، حداکثر سرعت اسکرمبلر به ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

در خصوص مشخصات فنی باید به سیستم کمک‌فنر تلسکوپی معکوس در قسمت جلو با میزان جابجایی ۱۲۰ میلی‌متر و سیستم کمک‌فنر تکی روغنی در قسمت عقب با میزان جابجایی ۴۰ میلی‌متر اشاره کرد. این موتورسیکلت همانند دو برادر مسابقه‌ای و نیکد خود روی رینگ‌های ۱۷ اینچی سوار بوده و چرخ‌های جلو و عقب آن به سیستم ترمز دیسکی و ABS مجهز هستند. قطر دیسک جلو ۲۹۲ میلی‌متر و قطر دیسک عقب ۲۲۰ میلی‌متر است.

موتورسیکلت نیکران K249NR

از لحاظ مشخصات فیزیکی باید گفت که موتورسیکلت نیکران K249NR حدود ۱۵۵ کیلوگرم وزن داشته و فاصله بین دو محور آن به ۱۳۶۵ میلی‌متر می‌رسد. این دستگاه با ۲۰۲۰ میلی‌متر طول، ۸۳۵ میلی‌متر عرض و ۱۱۳۸ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و کشیده‌تر و بلندتر از مدل K249N است.

موتورسیکلت‌های جدید نیکران 249 هم‌اینک در غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز به طور قسطی و نقدی به همراه تخفیف و هدایای ویژه در دسترس مشتریان قرار دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد