موضوعات داغ

شکموتو X5000‌ در نمایشگاه خودرو شیراز، برگ برنده آرین دیزل + فیلم و عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین دیزل با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه شیراز حاضر شد که یکی از آن‌ها، کشنده شکموتو X5000 است. این کشنده با قدرت 520 اسب بخار،‌ یکی از قوی‌ترین کشنده‌ها بازار ایران به حساب می‌آید. این کشنده در غرفه آرین دیزل حضور داشت و علاوه برآن امکان تست درایو شکموتو X5000‌ نیز برای متقاضیان فراهم شده بود.

فیلم معرفی کشنده شکموتو X5000 محصول آرین دیزل

پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر کامینز، نقش قوای فنی را در کشنده شکموتو X5000‌ ایفا می‌کند. این موتور حداکثر 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. قدرت و گشتاور این پیشرانه توسط گیربکس 16 سرعته اتوماتیک ZF به تک محور محرک آن انتقال می‌یابد. بهره‌مندی از گیربکس تمام اتوماتیک برخلاف گیربکس نیمه اتوماتیک رقبای دیگر همچون فوتون H5 ایران خودرو دیزل و قدرت قابل توجه پیشرانه، از جمله مزایای شکموتو X5000‌ هستند.

شاکموتو X5000‌

از جمله امکانات کشنده شاکموتو X5000‌، می‌توان به این موارد اشاره کرد: تعلیق بادی کابین مجهز به ۴ بالن، کولر و بخاری درجا، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی، دوربین 360 درجه، کروزکنترل، صندلی برقی راننده مجهز به تعلیق بادی و گرمکن، سنسور نور و باران، آینه های برقی، TPMS، هشدار سرعت غیر مجاز، تاخوگراف، تنظیم برقی ارتفاع چراغ‌های جلو، پروژکتور روشنایی برای چرخ پنجم، بادگیر سقف و جانبی، گارد محافظ جانبی و بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین. این کشنده در حال حاضر با قیمت چهار میلیارد و 300 میلیون تومان توسط آرین دیزل به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد