موضوعات داغ

کاربری‌های جدید کامیونت جک آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 + فیلم مصاحبه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مجتبی ضیایی مدیر بازاریابی آرین دیزل پس از رونمایی از کاربری‌های جدید کامیونت جک این شرکت در نمایشگاه خودروی شیراز گفت: ما همواره سعی کرده‌ایم که در ارائه خدمات و عرضه محصولات متمایز باشیم. برنامه‌های گروه ما نیز با تفکر شناخت نیازهای مشتری و رفع آن‌ها بنا شده است.

او در ادامه گفت: با توجه به جایگاه بسیار مهمی که شیراز در بازار خودروهای تجاری دارد، برای آرین دیزل نیز بسیار حائز اهمیت است. در واقع، بیشترین میزان تردد خودروهای تجاری در شیراز اتفاق می‌افتد.

وی افزود: آرین دیزل کشنده شکموتو X5000 را یک محصول خاص با مشخصات فنی خوب و امکانات مناسب می‌داند. به همین دلیل و با توجه به جایگاه شیراز، برای اولین بار در این شهر امکان تست رانندگی آن را فراهم کرده‌ایم. با توجه به اینکه زمان کمی از تولید این محصول می‌گذرد طبیعتا تعداد زیادی از آن‌ها را در جاده‌ها نمی‌بینیم. بنابراین با این برنامه شرایطی فراهم شده است تا علاقه‌مندان این خودرو را تست کنند و بتوانند از نزدیک تفاوت‌های آن با سایر کشنده‌ها را درک کنند.

ضیایی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اعتمادی که به این محصول داریم می‌خواهیم علاقه‌مندان با سواری، قدرت موتور و گیربکس آن بیشتر آشنا شوند.

کامیونت جک

ضیایی اضافه کرد: ما علاوه بر کشنده شکموتو X5000 از کاربری‌های جدید کامیونت جک در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی کرده‌ایم. البته در سایر نمایشگاه‌ها که ارتباط بیشتری با خدمات شهری دارند، تعداد بیشتری از این کاربری‌ها را رونمایی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: این ابتدای راه است، چون به تازگی تولید کاربری‌ها را آغاز کرده‌ایم و از این بابت هیچگونه مشکل و نگرانی نخواهیم داشت.

ضیایی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر، شکموتوX5000 تنها کشنده آرین دیزل محسوب می‌شود، افزود: در آینده کامیون باری و کمپرسی ۲۶ تن جفت محور شکموتو را رونمایی خواهیم کرد. علاوه بر آن، کامیون‌های باری و کمپرسی تک‌محور شکموتو نیز تا پاییز رونمایی خواهند شد. همچنین در آینده کامیونت ۱۲ تن جک و آمبولانس سان‌ری را به سبد محصولات‌ خود اضافه خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴ نمایندگی به شبکه ما اضافه شده و تعداد آن‌ها به ۲۵ رسیده است. تا پایان سال نیز مجموع نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش آرین دیزل به ۳۰ نمایندگی خواهد رسید.

کامیونت جک

مدیر بازاریابی و فروش آرین دیزل تأکید کرد: برای آرین دیزل مبحث کیفیت بر کمیت اولویت دارد. به همین دلیل علاوه بر استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای که داریم، در زمینه کیفیت نمایندگی‌های خود نیز تلاش‌های زیادی داشته‌ایم. ما به منظور بهبود ارائه خدمات، همیشه آموزش‌های بسیار متنوع و فشرده‌ای را در دستور کار داریم. در ضمن برای هر محصول جدید، رویدادهای آموزشی جدیدی برگزار می‌کنیم.

ضیایی همچنین با اشاره به اینکه آرین دیزل به فروش ۲۱۰۰ دستگاه از انواع محصولات تجاری رسیده و جایگاه دوم از این لحاظ در بازار را در اختیار دارد گفت: با توجه به اینکه امسال ۵ تا ۶ خودروی جدید به سبد محصولات‌ ما اضافه خواهد شد، انتظار داریم به میزان فروش ۶ هزار دستگاه دست پیدا کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/27
بنظرم من اصل کیفیت ماشین ها مهم تو ایران تنها خودروهای کامیونیتی که خوب داده ایسوزه بود