موضوعات داغ

سدان تمام برقی سایک رووی D7 محصولی از استراتژی انرژی جدید

عکس مطلب اول

شرکت سایک به تازگی تصاویر رسمی از سدان تمام برقی رووی D7 را به اشتراک گذاشت. دی۷ نخستین مدل از سری محصولات انرژی جدید D به حساب می‌آید که جزوی از برنامه سایک برای توسعه خودروهای برقی «نیو انرژی» است. در این برنامه سه‌ساله، هشت مدل نیو انرژی شامل سدان، شاسی‌بلند و MPV در سگمنت های کامپکت، سایز متوسط و بزرگ تا سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه خواهند شد. البته رووی D7 در سال جاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

از لحاظ ظاهری، رووی D7 همانند اکثر خودروهای تمام برقی دارای چراغ‌های باریک و جلوپنجره بسته است. لوگوی رووی مابین چراغ‌های جلو درج شده و سنسورهای لیدار در قسمت پایین ماشین جاسازی می‌شوند. نمای جانبی شامل دستگیره‌های درب مخفی بوده و نمای عقب با چراغ‌های باریک و گرافیک موجدار و طراحی دم اردکی بالای صندوق، جلوه اسپرت به خود گرفته است.

سایک رووی D7

ساخته شده روی پلتفرم نبیولا، سدان D7 دارای ۴۸۹۰ میلی‌متر طول، ۱۸۷۲ میلی‌متر عرض و ۱۵۱۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و دو محور آن حدود ۲.۸ متر از یکدیگر فاصله دارند. گنجایش کلی صندوق جلو و عقب به ۴۴۷ لیتر می‌رسد.

نمای عقب سایک رووی D7

از لحاظ قوای محرکه، رووی دی۷ با دو پیشرانه متفاوت به بازار عرضه می‌شود که هر دو دارای تنها یک موتور هستند. مشتری می‌تواند رووی D7 را با پیشرانه ۱۹۷ اسب بخاری و پک باتری لیتیوم آهن فسفات یا پیشرانه ۲۱۹ اسب بخاری و پک باتری لیتیومی سه‌تایی خریداری کند. در صورت شارژ کامل باتری، مدل اول قادر به پیمودن ۵۱۰ کیلومتر مسافت و مدل دوم قادر به پیمودن ۶۱۰ کیلومتر مسافت است. هر دو خودرو حداکثر تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد