موضوعات داغ

نگاهی به کراس اوور لاماری ایما مدل 2023 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت دانگ فنگ نسخه جدیدی از کراس اوور Forthing T5 EVO مدل 2023 را که در ایران با نام لاماری ایما شناخته می‌شود را عرضه کرده است.

مدل T5 EVO با ظاهری بروز شده و البته هم قیمت با قیمت نسخه برتر معرفی شده است

طراحی لاماری ایما 2023 تفاوت چندانی با نسخه فعلی مدل ندارد. تغییرات عمدتاً در پیکربندی و سطح آپشن‌های خودرو Dongfeng Forthing T5 EVO 2023 ایجاد شده است.

اگر بخاطر بیاورید این کراس اوور امسال به روز رسانی شد و از نظر بصری شبیه به خودروی الکتریکی لوتوس Eletre شد. از نظر طراحی خارجی با سبک آشنا قبلی مطابقت دارد که از قبل با آن آشنا هستیم.

پانل جلویی همچنان با جلوپنجره بزرگ تزئین شده است که با اندازه بزرگ و خطوط منحنی آن جلوه خوبی داد.

همان چراغ‌های دو تکه که شامل نوارهای نازک LED در بالای سپر و چراغ های اصلی داخل سپر واحدهای اصلی تجهیزات روشنایی لاماری ایما 2023 هستند.

در طراحی جدید نمایی جلویی لاماری ایما توجه‌ها به پلاستیک برجسته کناره های خودرو و خط منحنی درب کاپوت با خطوط برآمدگی جلب شده است. رینگ‌های مشکی با ساختار چند پره چهره‌ی جانبی خودرو را اسپورت تر کرده است.

لاماری ایما 2023

بدنه آینه‌های جانبی در طراحی دو رنگ هستند. ریل های سقف مشکی روی سقف وجود دارد. همین رنگ روی سقف کراس اوور T5 EVO و قاب پنجره اعمال شده است.

در نمای عقب، خودرو بسیار تنومند به نظر می رسد، و در پشت چراغ‌های یکپارچه وجود دارد. سیستم اگزوز توسط سردوقلو به شکل گرد نشان داده شده است که جلوه بصری اسپرت را افزایش می دهد.

فضای داخلی در طرح رنگ قرمز و مشکی ساخته شده است. پانل ابزار LCD تمام عیاربا سیستم رسانه ترکیب شده است. فرمان چند منظوره با طراحی سه پره چهره جذابی را ایجاد می‌کند. در مرکزداشبورد ، ‌خروجی‌های تهویه هوا طراحی گرد دارد. در مجموعه همه چیز از نسخه فعلی لاماری ایما به عاریت گرفته شده است و شاهد تغییر واضحی نیستیم.

نمای عقب لاماری ایما 2023

مشخصات فنی لاماری ایما 2023

برخی از سیستم های ایمنی فعال و غیرفعال به تجهیزات لاماری ایما 2023 اضافه شده و این خودرو را کاملتر از قبل کرده است. این موارد عبارتند از هشدار خروج از خط، عملکرد هشدار برخورد و غیره.

همچنان یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر با کد 4A95TD با توان تولید 197 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر نیرو بخش این خودرو است. این موتور با یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته با دو کلاچ "تر" ترکیب شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/30
خب حالا چه‌کار کنیم؟
1402/3/31
پارس یا 206؟؟!
اصلا قیمت درب کارخانه لاماری لو آپشن ما رو با قیمت بازار چین فول آپشنش مقایسه کن چند برابر فرقشه!!!!
1402/3/31
لاماری یاما در چین به پول کشور زیر ۶۰۰ میلیون قیمت دارد حال در داخل کشور با بیش از دو برابر قیمت توسط مونتاژ کاران چینی به مردم می‌فروشند آنوقت با ز هم ناراضی هستند آقای رییس‌جمهور وزیر صمت وغیره این ظلم به مردم نیست چقدر سکوت و بی‌تفاوتی