موضوعات داغ

بررسی کراس اوور اومودا 3، محصول جدید چری با نام ام وی ام X33 کراس به ایران می آید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اومودا 3 یکی از محصولات جدید چری در بازارهای جهانی است است. کراس اوری کامپکت که توانسته در مدت زمانی کوتاه، توجه را، به ویژه از طرف جوانان به خود جلب کند. سری خودروهای اومودا همگی یک ویژگی مشترک دارند: طراحی‌های خاص و با الهام از آینده، هنر، تکنولوژی و فشن. اما چطور این زبان طراحی، اومودا 3 را به خودرویی قابل توجه تبدیل کرده‌است؟

در طراحی جلو این کراس اوور از جلو پنجره هندسی استفاده‌ شده، ترکیبی که در کنار خطوط دی لایت کوانتومی، حس چآینده و تکنولوژی را القا می‌کند. در بخش طراحی کناری این کراس اوور جایی که از جامپ کالرهای نارنجی در کنار المان برگرفته از پوست اژدها روی گلگیرها و آینه‌های جانبی استفاده‌شده است. در طراحی عقب نیز چراغ‌های دودی به‌هم‌پیوسته به کار گرفته شده‌اند تا این کراس اور در شب، جلوه‌ای به خود گیرد.

اومودا 3

در بخش داخلی اومودا 3 زمانی که در این کراس اور را باز می‌کنید، اولین نکته که به چشمتان می‌خورد ترکیب سه رنگ مشکی، سفید و آبی به‌کاررفته در کابین این خودرو است.

فضای داخلی اومودا ۳

نکات مربوط به فضای داخلی به اینجا ختم نمی‌شود، کمی در جزییات دقیق شوید طرح پوست اژدها را می ببینید. طراحی و تودوزی داخلی اومودا 3 با استفاده از متریال باکیفیت و البته با همان الگو پوست اژدهاست. ترکیبی که در کنار دکمه‌های پیانویی پنل، نورپردازی داخلی و دسته دنده خلبانی، کراس اوور کامپکت اومودا را تبدیل به گزینه قابل توجه برای نسل جوان می‌کند. مانیتور 10.25 اینچی تمام لمسی این کراس اوور و شارژر وایرلس از جمله امکاناتی هستند که در این خودرو قرار داده شده است و هنگام نشستن درون اومودا 3، در تلاش است حس تکنولوژی را به شما القا کند.

نظر شما درباره اومودا 3 چیست؟

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/31
ایت که فیص لیفت x22 هست
1402/4/1
فیس
1402/3/31
اینکه بدنه x22 هست، واقعا هرچی آشغاله بیارین بدین به خورد این ملت بوق، ملت هم که بیسوااااد
1402/4/1
خانواده خودروهای اومودا ماشینای به روزی داره این مورد هم مثل فونیکس Fx طراحی خاصی داره
با کمی دقت معلومه که یه فیس لیفت رو x22 هستش