موضوعات داغ

4 دقیقه شکنجه تایرها توسط لکسوس LFA

عکس مطلب اول
جشنواره سرعت GoodWood که در آن ده‌ها هزار نفر از مردم به دیدن صدها موتور و خودروی عالی و قدرتمند میپردازند، به نظر میرسد جای مناسبی برای برخی شیطنتهای لکسوس LFA باشد.
در انتهای مقاله برای شما خوانندگان خودروبانک یک فیلم حدودا 4 دقیقهای از دریفت و شکنجه تایرهای تنها سوپراسپرت V10 لکسوس را قرار داده‌ایم که در حال حاضر حدود 6 سالی می‌شود به طور رسمی معرفی و عرضه شده است. در ضمن این خودرو به عنوان قدرتمندترین اتومبیل لکسوس به شمار می‌رود که حداکثر قدرتی 553 اسب بخار دارد، در واقع آن حتی از آئودی RS6 هم کمتر است.
برخلاف آن چیزی که مردم فکر می‌کنند، موتور خودرو نه به صورت موتور میانی، بلکه در قسمت جلویی خودرو نصب شده که با این حال همچنان به عنوان یک خودروی سوپر اسپرت شناخته می‌شود و تبدیل به یکی از اعجوبه‌های ژاپنی شده است.
کمی موشکافانه‌تر، می‌توان گفت که این خودرو در زیر نام تجاری لوکس تویوتا، یعنی لکسوس پس از سالها تلاش در سال 2010 میلادی معرفی شد که از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به موتور منحصربه فرد و بدنه فیبرکربنی آن اشاره داشت. در اصل طراحان لکسوس در زمان توسعه قصد داشتند بدنه این خودرو را با آلومینیوم بسازند، ولی با پیشرفت‌های حاصل شده در صنعت خودرو در نهایت بدنه‌ای فیبرکربنی برای لکسوس LFA در نظر گرفته شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/26
Lexus LFA powerd by YAMAHA
1395/4/26
جرمی کلارکسون تو تاپ گیر گفت لکسس LFA با مرسدس SLS بهترین ماشینایی بوده که تا حالا رانندگی کرده
1396/3/25
یک سامورایی تمام عیار