موضوعات داغ

معرفی نمایندگی کد 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت تلاش خودرو ایرانیان که از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع خودرو آغاز کرده است، در حال حاضر با 10 نمایندگی فعال در شهرهای تبریز و تهران، به صورت مولتی برند به کار خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است این شرکت که نمایندگی رسمی برندهای مختلف از جمله آرین پارس موتور، آرین دیزل، مدیران خودرو (فونیکس و ام‌وی‌ام)، بهمن موتور، SWM، سانگ‌یانگ، میتسوبیشی و DS را داراست، پس از اخذ نمایندگی رسمی شرکت آرین پارس موتور، اقدام به تاسیس و راه‌اندازی شوروم اختصاصی برند لاماری کرده است. براین اساس تلاش خودرو ایرانیان به تازگی اولین نمایندگی استاندارد لاماری را در شهر تهران راه‌اندازی کرده است. این نمایندگی با کد 2103 واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60، کلیه مراحل ثبت‌نام و تحویل خودرو را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استانداردهای لاماری انجام می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های نمایندگی 2103 لاماری، انجام غیرحضوری فرآیند پس از ثبت نام خودرو است که این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه اتلاف وقت، فرآیند ثبت نام خودرو لاماری ایما صورت می‌پذیرد. همچنین آن دسته از مشتریانی که در سامانه یکپارچه خودرو برنده شده‌اند، می‌توانند نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان را انتخاب و با خیالی آسوده اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام کنند. از مزایای انتخاب این نمایندگی می‌توان به ارائه خدمات استاندارد، مدیریت زمان، ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور و همچنین مشاوره و همراهی قدم به قدم در تمامی مراحل ثبت‌نام اشاره کرد.

شوروم لاماری کد 2103 شرکت تلاش خودرو ایرانیان

شوروم لاماری کد 2103 شرکت تلاش خودرو ایرانیان

شرکت تلاش خودرو ایرانیان در راستای رفاه حال مشتریان، شوروم لاماری کد 2103 را مطابق با استانداردهای لاماری دیزاین و طراحی کرده است تا مشتریان در فضایی پویا و در عین حال آرام، تجربه‌ای لذتبخش از ثبت نام و تحویل خودرو داشته باشند. دیزاین و فضاسازی این نمایندگی به گونه‌ای انجام شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور نسخه‌های فول آپشن لاماری و لاماری هیبریدی خواهیم بود. در حال حاضر نیز دو دستگاه لاماری قرمز و سفید رنگ نیز در این شوروم موجود بوده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید این خودروها به نمایندگی 2103 مراجعه نمایند.

گفتنی است در این نمایندگی ثبت نام و فروش خودروهای صفر کیلومتر لاماری، در کمترین زمان ممکن و با قیمت روز صورت می‌پذیرد. همچنین ارائه خدمات پس از فروش اختصاصی لاماری از دیگر مزایای نمایندگی کد 2103 تلاش خودرو ایرانیان است. بنابراین داراندگان خودروهای لاماری می‌توانند تمامی امور مرتبط با خرید، فروش و خدمات پس از فروش خودرو خود را به این نمایندگی بسپارند. از دیگر مزایای خرید خودرو لاماری ایما از تلاش خودرو ایرانیان، ارائه خدمات پس از فروش اختصاصی است.

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما از جدیدترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار ایران است که به واسطه طراحی مدرن، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش استاندارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است. ایما در بخش قوای محرکه مانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌گیرد که توانایی تولید حداکثر 195 اسب‌بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد. نیروی تولید شده موتور توسط جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد و در نهایت عملکردی قابل قبول را از خود به جای می‌‌گذارد. طبق اعلام کمپانی سازنده، شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور 1550 کیلوگرمی حدود 9.5 ثانیه و سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

خودرو لاماری ایما در شوروم نمایندگی کد 2103 لاماری

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در نسخه پایه می‌توان به مواردی از قبیل استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت پاکسازی هوای داخل کابین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت اتصال تلفن همراه به نمایشگر و ... اشاره کرد.

شعب تلاش خودرو ایرانیان

در انتها خاطر نشان می‌شود شرکت تلاش خودرو ایرانیان علاوه‌بر فروش و خدمات پس از فروش لاماری، فعالیت گسترده‌ای در زمینه خودروهای مولتی برند نیز داشته، از این‌رو علاقه‌مندان به خرید خودروهای سایر برندها نیز می‌توانند به تمامی شعب تلاش خودرو ایرانیان در تهران و تبریز مراجعه نمایند.

لاماری ایما در شوروم نمایندگی کد 2103 لاماری

همچنین علاقه‌مندان به خودرو لاماری ایما در شهر تهران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02179112 تماس حاصل فرمایند و یا به صورت حضوری به نمایندگی 2103 لاماری واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد