موضوعات داغ

جک A5‌ پلاس در چین عرضه شد، بهبودهای فناوری در KMC J7

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جک A5‌ یکی از سدان‌های میان رده خودروساز چینی است که در کشورمان با نام کی ام سی J7 عرضه می‌شود. به تازگی شرکت جک نسخه پلاس این خودرو را در قالب چهار تیپ به بازار عرضه کرده است. محدوده قیمت جک A5‌ پلاس بین 65800 تا 85800 یوان (450 الی 586 میلیون تومان) اعلام شده است. مشتریان چینی می‌توانند جک A5‌ پلاس را به صورت اقساطی با بازپرداخت 24 ماهه خریداری کنند. این خودرو به همراه پنج سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

از نظر طراحی ظاهری، تفاوت خاصی میان جک A5‌ پلاس و کی ام سی J7 مشاهده نمی‌شود. ابعاد این خودرو شامل 4780 میلیمتر طول، 1820 میلیمتر عرض و 1492 میلیمتر ارتفاع هستند. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2770 میلیمتر عنوان شده است.

بخش عمده تغییرات جک A5‌ پلاس درون کابین این خودرو رخ داده‌اند. این سدان به سیستم ارتباط با راننده مجهز است که امکان فعال سازی آپشن‌ها با استفاده از صدا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وظیفه پردازش اطلاعات ورودی در این خودرو برعهده یک پردازنده شش هسته‌ای است. این پردازنده با دریافت صدای مالک، موقعیت‌یابی منبع صدا، ناوبری با کنترل صدا، برقراری تماس، گوش دادن به آهنگ‌ها، سفارش اطلاعات، باز و بسته کردن شیشه‌ها و سانروف‌های خودرو، و تنظیم تهویه مطبوع را برای او انجام دهد. جک A5‌ پلاس به همراه چهار کیسه هوا و دوربین 360 درجه عرضه می‌شود.

جک A5‌ پلاس

تمامی تیپ‌های جک A5‌ پلاس به سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب مجهز هستند که حاصل آن سواری نرم و راحت خودرو است. پیشرانه این خودرو نیز همان موتوری است که روی KMC J7 قرار دارد. این پیشرانه از نوع 1.5 لیتری توربوشارژر است که حداکثر 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. جک A5‌ پلاس در بازار چین یک خودرو مقرون به صرفه و در عین حال مجهز به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد