موضوعات داغ

استقبال خودروسازان از بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد، ظرفیت غرفه ها تکمیل شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروسازان سواری و تجاری در ماه شهریور امسال با انرژی بالا به مشهد سفر خواهند کرد. ظرفیت نمایشگاه خودرو مشهد برای شرکت‌های سازنده خودروهای سواری، تجاری و کاری به طور کامل پر شده است.

اطلاعاتی که به ما رسیده، نشان می‌دهد که ثبت نام شرکت‌های سازنده خودروهای سبک و سنگین برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد از ماه خرداد امسال آغاز شده و در حال حاضر ظرفیت ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه به پایان رسیده است.

بر اساس این گزارش، بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد در ماه شهریور امسال با حضور گروه‌های سازنده خودرو در بخش‌های مربوط به خودروهای سواری، تجاری و کاری، در فضاهای سرپوشیده و باز، با مساحتی بالغ بر 45 هزار متر مربع برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در نمایشگاه خودرو مشهد در سال 1402، که به عنوان قدیمی‌ترین جمع‌آوری خودرویی کشور شناخته می‌شود، 3 تا 4 خودروی سواری جدید جهت عرضه در بازار داخلی معرفی و رونمایی شوند.

در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد بیست و سومین دوره، که از تاریخ 9 تا 12 شهریورماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مشهد برگزار خواهد شد، تاکنون برنامه‌هایی جهت برگزاری این رویداد بزرگ قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد