موضوعات داغ

نسخه پلاگین هیبریدی سدان لوکس وویا ژویگوانگ عرضه شد

عکس مطلب اول

دانگ فنگ به تازگی از سدان پلاگین هیبرید وویا ژویگوانگ رونمایی کرده که مخصوص مدیران تجاری طراحی و عرضه شده است. از آنجا که نسخه تمام برقی ژویگوانگ در حال حاضر بین ۴۴.۸ الی ۵۳.۴ هزار دلار معامله می‌شود، می‌توان حدس زد قیمت نسخه پلاگین هیبرید کمتر از ۴۱.۵ هزار دلار خواهد بود.

وویا عضوی از برند new energy دانگ فنگ به حساب می‌آید که در ماه ژوئن با فروش بیش از ۳ هزار خودرو توانست به رشد ۱۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته دست پیدا کند. نسخه پلاگین هیبرید ژویگوانگ که در سه‌ماهه سوم سال جاری روانه بازار می‌شود، بخشی از استراتژی وویا برای تنوع‌بخشی به سبد محصولات این شرکت است. نسخه تمام برقی این خودرو با دو بُرد پیمایشی ۵۸۰ و ۷۳۰ کیلومتری هم اینک در دسترس خریداران قرار دارد.

وویا ژویگوامگ از نمای مقابل

ژویگوانگ به عنوان یک سدان متوسط بزرگ، دارای طول ۵۰۸۸ میلی‌متر، عرض ۱۹۷۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۱۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن به ۳ متر می‌رسد. این خودرو روی پلتفرم ESSA+SOA ساخته شده است. عبارت اول نام این پلتفرم، یک واژه ترکیبی از الکتریکی بودن (Electric)، هوشمندی (Smart)، امنیت (Secure) و معماری (Architecture) بوده و عبارت دوم آن به معماری سرویس گرا (Service-Oriented Architecture) اشاره می‌کند که یک معماری الکتریکی با توان محاسبات بالا است. طبق ادعای وویا، این پلتفرم از اثربخشی بالایی برای رانندگی الکتریکی برخوردار بوده و از پیشرانه‌های تمام برقی، هیبریدی و هیدروژنی پشتیبانی می‌کند. در ضمن، باتری به‌کاررفته در پلتفرم ESSA تنها در عرض ۱۰ دقیقه به اندازه پیمودن ۲۳۰ کیلومتر مسافت شارژ می‌شود!

نمای جانبی سدان لوکس وویا ژویگوانگ

دانگ فنگ Voyah Zhuiguang در نمای جانبی بسیار زیبا و ظریف به نظر می‌رسد و شامل المان‌هایی همچون زه کرومی در پایین درب‌ها، حاشیه کرومی پنجره‌ها، دستگیره‌های درب مخفی و رینگ‌های چندپره اسپرت می‌شود.

نمای مقابل ژویگوانگ متشکل از یک جلوپنجره ماتریسی بزرگ بوده که لوگوی Voyah در وسط آن جاسازی شده است. تزئینات کرومی در سمت راست و چپ سپر نیز ظاهری متمایز به خودرو بخشیده‌اند.

در زیر کاپوت ژویگوانگ، پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ هیبریدی قرار گرفته که در صورت پر بودن باک بنزین و شارژ کامل باتری‌ها، پیمایش بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت را تضمین می‌کند. این خودرو در نسخه دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مشخصات کابین هنوز مشخص نشده، ولی طبق گزارش وویا، صندلی‌های ردیف عقب از قابلیت تنظیم برقی برخوردار بوده و دارای گرم‌کن، سردکن و ماساژور هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد