موضوعات داغ

رونمایی از تیگو 8 پرو e پلاس برای اولین بار در نمایندگی فونیکس خسروانی 193 + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایندگی فونیکس خسروانی امروز میزبان جدیدترین و قویترین محصول خانواده فونیکس در بازار ایران بود و به صورت رسمی برای اولین بار کراس اوور تیگو 8 پرو e پلاس در این نمایندگی رونمایی شد.

ویدیو رونمایی تیگو 8 پرو e پلاس در نمایندگی فونیکس خسروانی 193

گروه خودرویی خسروانی که بتازگی شوروم برند فونیکس خسروانی ۱۹۳ را جدیدترین استانداردهای این برند لوکس مدیران خودرو راه‌اندازی نموده است.این مجموعه در فضایی مدرن و جدید، مکان مناسبی برای مشتریان علاقمند به برند فونیکس است تا محصولات این برند را از نزدیک لمس و بررسی کنند.

شوروم نمایندگی فونیکس خسروانی 193 برای اولین بار امروز میزبان خودروی جدید پلاگین هیبریدی فونیکس یعنی تیگو 8 پرو e پلاس و همچنین علاقمندان به این خودرو بود و افراد حاضر برای نخستین بار این محصول را از نزدیک بازدید کردند و با مشخصات فنی و توانمندی‌های این خودرو آشنا شدند.

تیگو 8 پرو e پلاس

مشخصات فنی از تیگو 8 پرو e پلاس، اولین پلاگین هیبرید مونتاژی بازار ایران

محصولات پلاگین هیبریدی به دلیل خواص فنی مناسب و توان بالا مدت‌هاست مورد توجه بازارهای جهانی و خودروسازان قرار گرفته است. بر این اساس شرکت چری نیز از تیگو 8 پرو e پلاس به عنوان اولین خودرو پلاگین هیبریدی تولیدی این شرکت رونمایی کرده و حالا این محصول توسط شرکت مدیران خودرو وارد ایران شده است.

تیگو 8 پرو e پلاس در نمایندگی فونیکس خسروانی

برای آشنایی بیشتر با خودرو پلاگین هیبریدی باید ذکر کنیم که این محصولات با ترکیبی از انرژی برق و بنزین به حرکت درمی‌آیند و به کمک این تکنولوژی، مصرف سوخت فسیلی تا حد بالایی کاهش پیدا می‌کند و همچنین نیروی حاصل از الکتریسیته توانایی شتاب مناسب و حرکت بدون نیاز به سوخت بنزین، را فراهم می‌کند.

نمای عقب فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس

خودرو فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس از 1 پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری و 2 پیشرانه برقی بر روی محور جلو بهره می‌برد و در مجموع این 3 پیشرانه توان تولید 236 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را دارا هستند که عدد بسیار خوب و مناسبی است. پکیج باتری‌های فونیکس تیگو 8 پرو e+از نوع لیتیوم یون است و ظرفیتی معادل 19.27 کیلووات ساعت دارد و حجم باک سوخت خودرو نیز 45 لیتر است. بنابر اعلام شرکت سازنده، شارژ شدن این باتری با برق شهری حدود 3 الی 4 ساعت به طول خواهد انجامید. حداکثر برد تیگو 8 هیبریدی در حالت تمام برقی نیز 75 کیلومتر اعلام شده است.

در حالت ترکیبی برق و بنزین این خودرو طبق اعلام رسمی با مصرف 1,5 لیتری در هر صد کیلومتر توان پیمایشی در حدود 1000 کیلومتر را داراست و به صورت تمام بنزینی مصرف سوخت 6.5 لیتر در هر صدکیلومتر خواهد بود.

تیگو 8 پرو e پلاس در نمایندگی فونیکس خسروانی 193

این خودرو امروز در نمایندگی فونیکس خسروانی 193 و با حضور مدیران مجموعه، اصحاب رسانه و سایر علاقمندان و مشتریان برند فونیکس به صورت نمادین رونمایی شد و افراد حاضر در مکان این نمایندگی واقع در تهران، شریعتی، بالاتر از پل رومی، نبش حقیقتخواه این خودرو را از نزدیک بازدید نموده و با مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات آن آشنا شدند.

فضای داخلی فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/20
درود قیمتش