موضوعات داغ

فروش ویژه محصولات میتسوبیشی با تخفیف 7 درصدی

عکس مطلب اول
شرکت وسام موتور، نماینده شیراز آرین موتور (نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران) در نمایشگاه خودرویی شیراز محصولات گروه خودروسازی میتسوبیشی را به همراه یک سکه بهار آزادی و 7 درصد تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.
بنابر گزارش‌ها، خودروهای عرضه شده در نمایشگاه شامل میتسوبیشی اوتلندر 2016، لنسر 1800، میراژ و ASX می‌شود که با تخفیف 1 درصدی به مشتریان عرضه می‌شود، ولی مدل‌های 2015 از میتسوبیشی اوتلندر با تخفیف ویژه 7 درصدی ثبت نام می‌شوند. علاوه بر تخفیفات ذکر شده، با خرید هر یک از خودروهای میتسوبیشی، یک سکه بهار آزادی هم به خریداران هدیه داده خواهد شد که خود مصداق تخفیف حدودا 1 میلیون تومانی به خریداران است.
قابل ذکر است که میتسوبیشی اوتلندر با موتوری 2360 سی سی چهار سیلندر عرضه خواهد شد که قدرت موتور آن به 166 اسب بخار و گشتاور آن هم به 220 نیوتن متر می‌رسد. به لطف استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده دستی، شتاب این خودرو به 10.2 ثانیه رسیده و مصرف سوخت آن هم به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، حداقل 9.3 لیتر اعلام شده است.
میتسوبیشی ASX هم پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2 لیتری را در خود جای داده که می‌تواند با کمک قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 197 نیوتن متری، شتابی حداقل 11.5 ثانیه‌ای را به ثبت برساند. برای انتقال نیروی تولیدی موتور این کراس اوور هم از جعبه دنده‌‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که مصرف سوختی 8.4 لیتری را به همراه داشته است.
میتسوبیشی لنسر دو پیشرانه 1.6 لیتری و 1.8 لیتری دارد که نسخه 1.6 لیتری آن قدرتی 117 اسب بخاری و گشتاوری 154 نیوتن متری داشته و همچنین نسخه 1.8 لیتری هم توان تولید حداکثر قدرتی 142 اسب بخاری را در کنار گشتاور 176 نیوتن متری دارد.
خودروی کوچک میتسوبیشی میراژ هم قلبی 3 سیلندر 1.2 لیتری در سینه خود دارد که در دور موتور 6000 می‌تواند قدرتی 77 اسب بخاری و گشتاوری 100 نیوتن متری تولید کند. برای این خودرو هم از جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که شتابی 13.8 ثانیه‌ای و مصرف سوختی 5.9 لیتری را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/26
انقد استقبال نشد از اين محصول ، گذاشت براي حراج و فروش ويژه. ولي اگه دقت كنين توپوتا و هيوندايي ارزون كه نميشه گرون هم ميشه.
1395/4/26
سال ۲۰۱۶ به نیمه رسیده و داره به سمت ۲۰۱۷ میره و خیلی طبیعی هست که مدل ۲۰۱۵ اونم با فیس لیفت قبل رو با کمی تخفیف بفروشن . میتسو تو شرایط فروش بهترینه و البته سال ۹۴ اوتلندر ۲۰۱۵ پرفروش ترین خودروی بالای ۱۲۵ م شد .
1395/4/27
شما به همین خیال باش
1395/4/26
رنو کولیوس با قابلیت های بهتر و آپشن بالاتر ارزش خرید بیشتری داره با اختلاف قیمت 40 میلیونی
1395/4/26
میتسوبیشی اوتلندر میتونه یک انتخاب خوب باشه ولی توی بازار کشور ما بعضی ماشینها با اقبال مواجه میشن و بعضی در عین شایستگی مورد بد اقبالی قرار میگیرند و به حاشیه میرن وبازار دست دوم مناسبی ندارند،محصولات میتسوبیشی در عین شایستگی قربانی زرق و برق سایر برند ها شدن،البته نا گفته نماند که مهندسین میتسوبیشی باید حتما دستی به سر و گوش محصولات خود بکشند تا از قافله در عین شایستگی عقب نمانند
1395/4/26
ماشين خوبيه ولي حيف مردم تو اين چند سال تحريم بعد ازانقلاب ارزش برندهاي قديمي ژاپني رو نميدونن، پول بي زبون رو به آشغالاي كره اي و چيني ميدن، باز چين با قيمت مناسب تر با همون كاراييدر دسترس هست ولي صنعت ٢٠ ساله كره، حيف ايراني كه سوار اشغالاي بي اصالت بشه
1395/4/26
من طرفدار برند میتسوبیشی هستم ولی متاسفانه چند سالی هست که رو به ذوال داره پیش میره.. طرح های جذابی نمیزنه و اینکه محصولات پرفروشی مثل پاجرو و گالانت هم که کلا تولید نمیشن و اینکه خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی داره..
1395/4/26
aziz in shetabe ASX o harja dame dastet mirese chera migi 11.5?9.6 e shetabesh az koja miyari 11.5 o hame ja hm migi
1395/4/26
حیف واقعا این برند که تو ایران اینجوری ازش استقبال شده، یکم واقع بینانه باشیم می بینیم نسبت به پولی که می دیم با ارزش ترین خرید محصولات میتسوبیشیه، ٱرین موتور برعکس 90% دیگر شرکت ها به صورت رسمی نمایندگیه و اسمش تو سایت اصلی ثبت شده این خودش یک امتیاز خیلی بزرگ محصوب می شه.
1395/4/26
میتسوبیشی توسط افراد متفرقه با هزارجور آبشن های چینی و... وارد نمیشه که تو کشور زیاد باشه شما میتونی تو بازار یه سانتافه بخری بالای ۲۰۰ م و می تونی یه سانتافه بدون گارانتی و با آبشن های بیشتر و چینی به اسم فول دور ور ۱۴۵ خرید.
1395/4/26
شمام که تو اون مقاله مغرضانه تان بدجور این خودروی بیچاره رو به چالش کشیدین!
1395/5/3
سلام به نظر من میتسوبیشی واقعا برند عالی و اصیلیه.من چند وقت پیش لنسر خریدم و از هندلینگ عالی و کیفیت سواری وقطعات اون واقعا راضی بودم تا اینکه تعریف asxرو شنیدم و رفتم سراغش.یعنی محشره محشر.سواریش با اسپورتیج و توسن قابل قیاس نیست.بازار بدی هم نداره چون عاشقای خودشو داره من 3 روزه لنسر خودمو با قیمت خوبی فروختم و asxخریدم.واقعا در خرید این ماشین شک نکنید.هم برند اصیل و باکلاسیه.هم ماشین نرم و باکیفیتیه.و از همه مهمتر ماشین خاصیه.مثل اسپورتیج پر نیست تو خیابونا و نظر همه رو جلب میکنه به خودش.که مورد آخر برای من خیلی مهمه.یعنی عاشقشم میتسو حرف نداره.فقط میتسو و تویوتا رو عشقه.البته تویوتا فقط ماشینهای گرون قیمتش خیلی خوبه ماشینهای زیر 170تومن رو قبول ندارم