موضوعات داغ

سری EXLANTIX برند اکسید، تلاش چری برای تولید خودروهای لوکس برقی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بهار امسال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای با عنوانی ویژه برگزار شد: «استقبال از عصر جدید در صنعت خودرو»؛ نمایشگاهی که در آن، برند اکسید حضوری داشت و از محصولات برقی های-تک و تکنولوژی‌های خود رونمایی کرد. همچنین در این نمایشگاه، اکسید سری برقی محصولات خود یعنی EXLANTIX را معرفی کرد.

در خلال این نمایشگاه، برند اکسید ابتدا پلتفرم برقی E0X خود را معرفی کرد. این پلتفرم مدرن برای خودروهای برقی طراحی‌شده و ویژگی اصلی آن این است که تجربه‌ای مناسب برای سرنشینان خودروهای این برند فراهم می‌آورد.

سری خودروهای EXLANTIX اکسید

اما بخش دیگر این نمایشگاه برای اکسید، رونمایی از سری EXLANTIX این برند بود. نام این سری محصول برگرفته از تمدن افسانه‌ای و پیشرو آتلانتیس است اشاره به تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته به‌ کار رفته در این سری به ویژه در حوزه انرژی‌های جدید است. اکسید در تلاش است با انتخاب این نام، افسانه‌های گذشته را این بار با فراهم آوردن تجربه‌ی ایده‌آل سفر با خودروهای جدید برای سرنشینان به واقعیت تبدیل کند.

E03 و E0Y دو محصول از سری EXLANTIX بودند که در نمایشگاه شانگهای رونمایی شدند. این سری محصولات از باتری‌های پرقدرتی بهره می‌برند که برد رانندگی آن‌ها بیش از 700 کیلومتر است و تنها با 5 دقیقه شارژ قادر هستند تا 150 کیلومتر را طی کنند. نرخ مصرف برق این سری، 12 واحد در 100 کیلومتر است که به معنای کمترین میزان مصرف در این سگمنت خودرویی است و نگرانی سرنشینان را برای طی مسافت‌های طولانی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تکنولوژی به‌ کار رفته در صندلی این خودروها در کنار نورپردازی و متریال با کیفیت مناسب، تجربه کاربری در این خودروها را بهبود می‌بخشد.

بنا به ادعای شرکت چری، رونمایی از سری خودروهای EXLANTIX برند اکسید، فصل جدیدی در حوزه خودروهای برقی این شرکت خواهد بود.

چری اعلام کرده است که نام‌گذاری این برند نشانگر میل به پیشرفت و عبور از همه محدودیت‌های برای انسان‌هاست و تلاش برای رسیدن به تجربه‌های جدید در حوزه خودرو.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد