موضوعات داغ

ماشین سوبا M4 هیبریدی فرداموتورز در راه بازار + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت فرداموتورز برنامه دارد نسخه هیبریدی از خودروی سوبا M4 را به بازار عرضه کند. استفاده از پیشرانه برقی به‌عنوان تکنولوژی هیبریدی در کنار پیشرانه بنزینی، قدرت محرکه و کارایی خودرو را بهبود خواهد بخشید. پیش بینی می‌شود که این خودرو از پیشرانه بنزینی نوع ۱.۵ لیتری توربو با توان ۱۶۷ اسب بخار و پیشرانه الکتریکی با توان ۷۴ اسب بخار استفاده کند.

نسخه هیبریدی از خودروی سوبا M4

استفاده از تکنولوژی هیبریدی باعث افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت در سوبا M4 خواهد شد. این تغییرات همراه با امکانات ایمنی، رفاهی و تجهیزات کمک راننده، این خودرو را به سطح بالاتری نسبت به رقبا می‌رساند. با توجه به نمونه‌هایی که به ایران وارد شده‌اند و برای تست و بررسی استفاده می‌شوند، می‌توان پیش بینی کرد که شرکت فرداموتورز در حال توسعه و بهبود محصول خودروی سوبا M4 هیبریدی است.

سوبا M4 هیبریدی فرداموتورز

با اطلاعات محدودی که در دسترس است، می‌توان گفت که این خودرو احتمالاً بهره‌برداری از فناوری‌های مدرن مانند رادارها، سیستم‌های کمک راننده و تجهیزات رفاهی نیز دارد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره برنامه‌ها و تغییرات احتمالی سوبا M4 هیبریدی، منتظر اعلانات رسمی شرکت فرداموتورز بمانید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/25
در راه بازار،،،، همچنان در راه بازار،،،، و همچنان در راه است