موضوعات داغ

حضور خودرو جدید میتسوبیشی در ایران، آیا میتسوبیشی اکلیپس 2023 به ایران می آید؟ + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تصاویری از حضور یک دستگاه میتسوبیشی اکلیپس به دست ما رسیده است که این خودرو را در حال طی کردن مراحل دریافت پلاک گذرموقت بوده و برای دریافت مجوز تردد در خیابان‌های کشور اقدام نموده است.

حضور این خودرو در کشور این شائبه را ایجاد می‌کند که ممکن است شرکت آرین موتور به عنوان عرضه کننده محصولات میتسوبیشی در ایران برنامه عرضه برای این محصول در کشور را داشته باشد اما هنوز اطلاعات رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

میتسوبیشی اکلیپس 2023 به ایران می آید

با توجه به حضور این خودرو به صورت گذرموقت در کشور ممکن است که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه این خودرو کراس کوپه ژاپنی به بازار کشورمان را داشته باشد ولی هنوز این موضوع توسط شرکت آرین موتور تایید یا رد نشده است.

معرفی میتسوبیشی اکلیپس کراس

اکلیپس کراس، محصول کمپانی میتسوبیشی در رده کراس اوورهای کامپکت قرار دارد. این محصول جدید این شرکت ژاپنی در سال 2017 معرفی شد.

مدل ۲۰۲۳ اکلیپس کراس میتسوبیشی با استفاده از یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر MIVEC دو میل‌سوپاپ بالاسری توربوشارژ، نیرو محرکه خود را تأمین می‌کند. این پیشرانه قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر تولید می‌کند و با استفاده از یک گیربکس متغیر پوسته (CVT) هشت سرعته، نیرو محرکه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. در مدل ۲۰۲۳، این خودرو با سیستم دو دیفرانسیل (AWD) به صورت استاندارد عرضه می‌شود. در مدل ۲۰۲۲، فقط سیستم دیفرانسیل جلو (FWD) در دسترس بود، اما گزینه AWD نیز برای مشتریان موجود بود.

فضای داخلی اکلیپس کراس مدل ۲۰۲۳

علاوه بر این، حداکثر سرعت اکلیپس کراس مدل ۲۰۲۳ حدود ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است و زمان شتاب‌گیری آن از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدوداً ۹ ثانیه است. این رقم برای یک خودرو با این پیشرانه و وزن مناسب است. همچنین، مصرف سوخت اکلیپس کراس در شهر و بزرگراه به ترتیب ۱۱.۲ و ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز در یک سیکل ترکیبی حدوداً ۱۰.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/25
یک گزینه ایده آل برای بازار ایران که دوام و کیفیتش رو برای سال ها حفظ میکند، ماشین های میتسوبیشی مثل تویوتا اینقدر برای صاحبش کار میکنند که خودتون دیگه ازش خسته می شوید.
امیدوارم واقعا بعد از مدت ها توقف واردات این ماشین ها به دست مصرف کنندگان نهایی خودش برسه و توی خیابان ها ببینیم، این ماشین ها حتی ظاهر شهر رو هم زیبا میکنند.