موضوعات داغ

پیکاپ جک T8 پرو در روسیه عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ جک T8 اولین بار در آوریل ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن معرفی شد و چند ماه بعد در بازار محلی به فروش رسید. چینی‌ها در سپتامبر ۲۰۲۰ یک نسخه به‌روزشده با پسوند پرو را معرفی کردند که از نظر ظاهری کمی تغییر کرده و فضای داخلی آن مدرن شده بود.

پیکاپ چهارچرخ محرک جک T8 پرو ظاهری مدرن دارد. در نمای جلو، جلوپنجره بزرگ ذوزنقه‌ای با لبه برآمده سپر جلب توجه می‌کند. در عقب، پلتفرم بار مربعی است و ابعاد داخلی ۱.۵۲ در ۱.۵۲ متر و ارتفاع جانبی ۴۷ سانتیمتری دارد.

در حال حاضر جک T8 پرو تنها با موتور ۲.۴ لیتری بنزینی جدید ساخت میتسوبیشی به فروش می‌رسد. این پیشرانه توان ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

در آستانه پاییز، این پیکاپ با موتور ۲ لیتری دیزلی توربوشارژ با توان ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر عرضه خواهد شد. هر دو نسخه فقط با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی قابل سفارش هستند که گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده کمکی الکترونیکی به محور عقب منتقل می‌کند.

جک T8 پرو

طراحی پنل جلویی شبیه جک J7 است. نمایشگر مرکزی ۱۳.۵ اینچی به صورت عمودی قرار گرفته و تصویر دوربین‌های سراسری را نشان می‌دهد.

روی کنسول مرکزی یک جعبه جادار، یک جفت اتصال USB، یک سوکت ۱۲ ولت و یک جالیوانی وجود دارد. دو اتصال دیگر برای سرنشینان عقب در دسترس است.

جک T8 پرو با قیمت ۲۷۸۹۰۰۰ روبل در روسیه عرضه شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد