موضوعات داغ

شاسی بلند پالادین نیسان ژنگژو، نیسان ترای چینی در سه نسخه جدید

عکس مطلب اول

ژنگژو-نیسان به تازگی پیش‌فروش نسخه جدید پالادین را در سه مدل متفاوت آغاز کرده است. این ماشین اواسط ماه اوت در سه مدل متفاوت روانه بازار می‌شود. مدل Luxury تک دیفرانسیل با قیمت ۲۳۶۰۰ دلار، تیپ Exclusive دو دیفرانسیل با قیمت ۲۶۴۰۰ دلار و تیپ Intelligent Enjoyment با قیمت ۳۰۰۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

خودروی آفرودی پالادین شامل یک جلوپنجره نسبتا بزرگ در نمای مقابل است که بدون حاشیه به چراغ‌ها جلو متصل شده و لوگوی شرکت ژنگژو نیسان در وسط آن به چشم می‌خورد. ورودی هوا پایین‌تر از جلوپنجره قرار گرفته است که در دو طرف آن، چراغ‌های مه شکن درون قاب مشکی‌رنگ جاسازی شده‌اند.

پالادین ژنگژو نیسان

از لحاظ اندازه، این خودرو دارای طول ۴۸۸۲ میلی‌متر، عرض ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۸۷۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲۸۵۰ میلی‌متر می‌رسد. در بالای قاب چراغ‌های مه شکن و ورودی هوا و همین‌طور در پایین ستون A تزئینات کرومی به کار رفته است.

کابین شاسی بلند پالادین

در کابین پالادین، یک نمایشگر بزرگ ۱۲ اینچی به صورت عمودی داشبورد و کنسول مرکزی را به یکدیگر متصل می‌کند که بخشی از سیستم اطلاعات سرگرمی به حساب می‌آید. دریچه‌های تهویه در بالای نمایشگر قرار دارند. فرمان دی کات سه‌شاخه مجهز به دکمه‌های کنترلی، سیستم نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل انطباقی، نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، تریم چرمی و ... از دیگر امکانات و تجهیزات پالادین هستند.

شاسی‌بلند پالادین ژنگژو-نیسان به موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۸ سرعته AMT به چرخ‌ها وارد کرده و باعث حرکت ماشین می‌شود. از دیگر مشخصات پالادین می‌توان به قفل دیفرانسیل محور جلو و عقب و‌ همین‌طور قابلیت انتقال قفل مرکزی اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد