موضوعات داغ

آشنایی با نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در هر صنعتی برندهایی هستند که خواه یا ناخواه عموم جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. در صنعت خودرو نیز تویوتا یکی از همان برندهایی است که حتی کسانی که علاقه‌ای به خودرو هم ندارند، حداقل یکبار در عمر خود نام تویوتا به گوششان خورده و یا آن را به زبان آورده‌اند.

حضور این برند در ایران نیز به دهه‌ها قبل باز می‌گردد. زمانی که برندهای مطرح جایگاه چندان شناخته شده‌ای در بازار ایران نداشتند. نمایندگی تویوتا در ایران به عنوان شرکت عرضه کننده محصولات و خدمات پس از فروش تویوتا و لکسوس همواره در تلاش بوده جایگاه والای این برند را در ایران حفظ کند و میزان رضایتمندی مشتریانش طی این سال‌ها گواه این ماجراست.

خدمات نمایندگی مرکزی تویوتا

در مجموعه نمایندگی مرکزی تویوتا خدمات متنوعی برای مراجعین در نظر گرفته شده که شامل بخش‌های متعددی از قبیل تعمیرگاه مرکزی، سرویس در محل، صافکاری نقاشی، فروشگاه لوازم جانبی، کارواش تخصصی و صفرشویی، نمایشگاه خودروهای کارکرده، فروشگاه قطعات یدکی تویوتا و لکسوس، نمایندگی بیمه مستقر در محل شرکت، سالن غذا خوری و انتظار مشتریان،است که در ادامه به بررسی جزئیات بیشتری از آن‌ها خواهیم پرداخت.

ارائه خدمات پس از فروش استاندارد یکی از مواردی شاخصی است که در کارنامه عملی این شرکت نمایان است. تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران کلیه خدمات فنی محصولات تویوتا و لکسوس را از جمله انجام خدمات سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات، عیب‌یابی پیشرفته، صافکاری و نقاشی، خدمات سرویس در محل ، امداد جاده‌ای و خدمات پاکسازی کربن (کربن زدایی) را طبق استانداردهای کمپانی مادر و با جدیدترین و بروزترین تجهیزات ارائه می‌کند.

تعمیرگاه مرکزی تویوتا

از جمله مهم‌ترین مزایای تعمیرگاه مرکزی می‌توان به تکنسین‌های دوره دیده و متخصص (مطابق با استاندارهای تویوتا)، امکانات و تجهیزات و ابزارهای پیشرفته تعمیرگاهی، ضمانت و گارانتی خدمات و قطعات، پشتیبانی تیم فنی حرفه‌ای در عیب‌یابی و تعمیرات پیچیده ، پذیرش آسان (تماس تلفنی، وب سایت و اپلیکیشن) و امکانات رفاهی مشتریان (سالن انتظار مشتریان، اینترنت وایرلس، سالن غذا خوری و ...) اشاره کرد.

یکی دیگر از خدمات متمایزی که مجموعه نمایندگی مرکزی برای رفاه مشتریان خود درنظر گرفته است، خدمات در محل است. این خدمات شامل مواردی از قبیل انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای خودروهای تویوتا و لکسوس (به‌ جز سرویس‌های ضرایب 40 هزار کیلومتر)، تست باطری، تعویض باطری، تعویض فیلتر هوا، تعویض روغن ترمز، تعویض فیلتر تهویه، بازدید درصد لنت‌ها، تنطیم فشار باد لاستیک‌ها، تعویض روغن و فیلتر روغن، تعویض لامپ‌های چراغ جلو و عقب، تعویض تیغه برف پاک‌کن، تعویض لنت‌های جلو و عقب، تعویض لنت‌های جلو و عقب، تعویض شمع (بعضی از خودروها) و بازو بست و چرخ و جابجایی آن‌ها (بدون بالانس) می باشد.

خدمات در نمایندگی مرکزی تویوتا

خدمات کامل خودروهای تویوتا و لکسوس در نمایندگی مرکزی تویوتا

همچنین در این مجموعه قسمتی به لوازم جانبی و قطعات کلیه خودروهای تویوتا و لکسوس اختصاص داده شده است که جذابیت بالایی داشته و توجه دارندگان این خودروها را به خود جلب می‌کند. از جمله خدمات قابل ارائه در این بخش می‌توان به اورهال بدنه (فیس لیفت و بازسازی کامل خودرو)، سرامیک خودرو به همراه ارائه کارت گارانتی، احیای رنگ، واکس و پولیش بدنه، نظافت داخل و بیرون خودرو، کارواش VIP، خدمات صفرشویی و موتورشویی، ترمیم چرم دور فرمان، صندلی و تعویض چرم، چوبکاری و ترمیم چوب کاری داخل خودرو، شفاف‌سازی چراغ‌ها و ادوات استیل‌ اطراف خودرو، فروش انواع کفی‌ها و زیرپایی، فروش و نصب روکش صندلی انواع خودروها، فروش و خدمات پس از فروش رینگ و لاستیک (تعویض و جابه‌جایی لاستیک)، نصب دوربین ثبت وقایع روی کلیه خودروها، نصب دوربین عقب و DVD، نصب TV روی کلیه خودروهای تویوتا، نصب GPS روی کلیه خودروها، نصب دوربین 360 درجه، نصب رادار نقطه‌کور BSM، نصب آینه تاشو برقی روی کلیه خودروها، نصب سنسور روکار و توکار عقب و جلو روی کلیه خودروها، نصب پارکابی تمام خودروهای شاسی بلند، نصب جک برقی صندوق عقب خودروهای شاسی بلند، اجرای شیشه دودی و نصب تجهیزات هایلوکس (تاج عقب، اتاق عقب و نصب لاینر) اشاره کرد.

لوازم جانبی در نمایندگی مرکزی تویوتا

آدرس و شماره تماس نمایندگی مرکزی تویوتا

در انتها از علاقه‌مندان و دارندگان خودروهای تویوتا و لکسوس دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات مدنظر با شماره تلفن‌های ۷۲۶۳-۰۲۱ و ۷۳۴۵۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس خیابان دماوند محله سازمان آب خیابان ۱۲متری اول پلاک 27 مراجعه فرمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد