موضوعات داغ

غرفه جذاب گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان 1402، گروه صنعتی آمیکو به صورت فعال حاضر شده است. هدف این گروه صنعتی در این نمایشگاه، معرفی محصولات سنگین و سبک خود بود که در ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان حضور فعال داشت. بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت خودرو و مردم شریف استان اصفهان در روزهای 10 تا 13 مردادماه 1402، از ساعت 15 تا 21، در ورودی سالن A این نمایشگاه، پذیرای گروه صنعتی آمیکو خواهند بود.

گروه صنعتی آمیکو با حضور در این نمایشگاهها به منظور برقراری تعامل با مشتریان و علاقه‌مندان اتفاق خوبی را رقم زده است.

غرفه این گروه صنعتی با طراحی متفاوت و البته جذاب یادآور محیط‌های صنعتی است که محصولات این شرکت در آن بکارگرفته می‌شود و نظر مراجعه کنندگان این نمایشگاه را به خود جلب کرده است.

محل برگزاری این نمایشگاه در شهر اصفهان، به آدرس کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان خواهد بود و ساعت برگزاری آن از 15 تا 21 خواهد بود. در ورودی سالن A این نمایشگاه، گروه صنعتی آمیکو به عنوان میزبانی برای علاقه‌مندان به خودروهای تجاری حضور خواهد داشت.

طراحی جالب غرفه آمیکو

شرکت ارس خودرو دیزل، تحت نشان تجاری آمیکو، با یک مجموعه از محصولات در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 حضور داشت. این برند شامل سه مدل پیکاپ آمیکو آسنا و کامیون آمیکو 2631 با دو طرح هم محور و تک محور بود.

نسخه های مختلف از پیکاپ آمیکو آسنا در غرفه این شرکت حاضر بودند و مشتریان قابلیت بررسی جوانب مختلف آن‌ها، از جمله موتور و قدرت فنی، را داشتند. پیکاپ آسنا در ابتدای عرضه، به دلیل ابعاد بزرگ خود، توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. با این حال، پس از رقابت با رقبای متعدد دیگر، شرایط برای این پیکاپ دشوار شد. آمیکو پس از مدتی، نسخه توربوشارژر پیکاپ آسنا را به صورت محدود عرضه کرد و در آینده احتمالاً نسخه‌های توربوشارژر و اتوماتیک این پیکاپ نیز روانه بازار شوند تا با پیکاپ‌های چینی دیگر به رقابت بپردازند.

کامیون های تک و دو محور آمیکو 2631

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد