موضوعات داغ

پلاگین هیبرید ونوسیا وی آنلاین DD-i با قابلیت پیمایش بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر

عکس مطلب اول

برند دانگ‌فنگ- نیسان، حاصل سرمایه‌گذاری دو شرکت جهت تولید خودروهای نیسان برای بازار چین است. ونوسیا، برند فرعی دانگ‌فنگ نیسان بوده و به تازگی شاسی‌بلند سوپر هیبریدی V Online DD-i را در چهار مدل مختلف روانه بازار کرده است. مدل‌های مختلف ونوسیا وی آنلاین DDi در محدوده قیمت ۱۶.۴ الی ۲۰.۷ هزار دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

ونوسیا وی آنلاین DD-i نخستین خودروی پلاگین هیبرید New Energy است که از فناوری سوپرهیبریدی DD-i استفاده می‌کند. قدرت این ماشین از طریق پیشرانه متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره و یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود.

موتور بنزینی ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد، در حالی که موتور برقی قادر به تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است. بنابراین پیشرانه قدرتمند ونوسیا وی آنلاین در مجموع می‌تواند ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

شاسی بلند ونوسیا V Online DD-i

دو پک باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۰.۳ کیلووات ساعت و ۱۸.۴ کیلووات ساعت برای تأمین انرژی موردنیاز موتور الکتریکی عرضه شده که محدوده پیمایشی آن‌ها به ترتیب به ۶۰ و ۱۱۰ کیلومتر می‌رسد. در صورت پربودن باک بنزین و شارژ کامل پک باتری، شاسی‌بلند چینی قادر به پیمایش مسافتی حدود ۱۱۳۲ کیلومتر است. این ماشین به ۷.۸ ثانیه احتیاج دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

شاسی‌بلند ونوسیا وی آنلاین DD-i در قالب یک شاسی‌بلند جمع‌وجور و کامپکت، دارای ۴۶۰۷ میلی‌متر طول، ۱۹۱۷ میلی‌متر عرض و ۱۶۲۹ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲.۷ متر می‌رسد.

نمای مقابل خودرو شامل یک جلوپنجره چندضلعی بزرگ می‌شود که بدون حاشیه خاصی از طرفین به چراغ‌های روشنایی متصل شده است. چراغ‌ها به وسیله نوار نورانی به یکدیگر متصل شده‌اند که حرف V در وسط این نوار خودنمایی می‌کند.

نمای جانبی ونوسیا وی آنلاین DD-i

از دیگر مشخصات ونوسیا وی آنلاین DD-i در بخش ظاهری، می‌توان به رینگ‌های چندپر آلومینیومی ۱۹ اینچی، ستون D شیب‌دار و جلوه معلق سقف اشاره کرد. عقب ماشین نیز دارای المان‌هایی همچون چراغ سرتاسری با شکستگی رو به پایین در طرفین، اسپویلر برجسته، چراغ‌ ترمز V شکل و لوگوی PHEV می‌شود.

کابین ونوسیا وی آنلاین DD-i

به محض ورود به داخل کابین، شادابی خاصی به سبب کاربرد تریم سبز جنگلی به سرنشین القا می‌شود. در مقابل راننده، یک نمایشگر بزرگ قرار دارد که ترکیبی از پنل‌های ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی و پنل پشت فرمان است. غربیلک سه‌شاخه فرمان به صورت دی-کات طراحی شده و دکمه‌های کنترلی تخت روی آن به چشم می‌خورد.

چهار کیسه هوا، سانروف پانورامیک، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت بدون کلید، استارت از راه دور، شارژ بی‌سیم و سیستم صوتی با ۸ بلندگو و روکش چرمی صندلی‌ها از دیگر امکانات ونوسیا وی آنلاین DDi به حساب می‌آیند. صندلی‌های ردیف جلو به صورت برقی قابل تنظیم هستند و حجم محفظه بار با خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۵۲۰ لیتر می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد