موضوعات داغ

شرایط ثبت نام خرید خودرو در دور جدید سامانه یکپارچه + جزئیات و روش ثبت نام به صورت نقد و اقساط

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به گفته مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، بخشی از سه درصد باقیمانده از مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که تاکنون توانایی جذب نشده بودند، توسط گروه خودروسازی کرمان‌موتور فراهم شده است و به این ترتیب امکان تحویل خودروها و نوبت‌دهی به مشتریان ایجاد شده است. این دست از متقاضیان می‌توانند اقدام به ثبت‌نام و انتخاب خودروی مورد نظر خود کنند.

طبق نتایج قرعه‌کشی نوبت‌دهی مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، ۹۷ درصد از متقاضیان ثبت‌نام کرده و طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه‌های تولید خودروسازان، تخصیص خودرو صورت گرفته است. اما برای ۳ درصد افرادی که ثبت درخواست خودروهای CKD (محصولات خودروسازان خصوصی) داشته بودند، به دلیل محدودیت و ظرفیت جذب نشده توسط خودروسازان، تخصیص صورت نگرفته است.

با این حال، با توجه به اینکه گروه صنعتی کرمان‌موتور توانسته ظرفیت ایجاد کند و بخشی از آن سه درصد متقاضی‌ها که انتخاب محصولات کرمان‌موتور را داشتند و در مرحله دوم فروش یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، تحویل خودروی خود را انجام دهند.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تأکید کرد که ثبت‌نام این افراد از طریق سایت خود شرکت کرمان‌موتور انجام می‌شود و تنها اطلاعات افراد به شرکت خودروساز ارسال می‌شود. برنامه‌ریزی انجام شده مجدداً سایت سامانه را فعال خواهد کرد تا ثبت تقاضا برای خودروهایی که ظرفیت خالی دارند، انجام شود.

در این مدت، شرکت کرمان‌موتور اعلام کرده است که مرحله دوم محصولات از امروز (شنبه ۱۴ مرداد ماه) تا دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و افراد می‌توانند تکمیل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

توجه داشته باشید که این افراد می‌توانند خودروها را به صورت اقساطی و یا نقدی خریداری کنند، ولی اگر ظرفیت فروش اقساطی تکمیل شود، ثبت‌نام‌ها تنها به صورت نقدی امکان‌پذیر خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/15
بادرود؛ ماکه تاحالا تونستیم ثبت نام کنیم بدلیل پایین بودن سرعت نت اکثرا قطعی چکارباید بکنیم.