موضوعات داغ

با اختراع جدید چینی ها، چمدان سواری را تجربه کنید

عکس مطلب اول
با پیشرفت تکنولوژی، بشر هر روزه در تکاپوی اختراعات جدید برای راحتی کار خود بوده و حتی می توان گفت ه آغازگر این انقلاب راحت طلبی، اختراع چرخ توسط گذشتگان است. این اختراعات هرکدام زمینه ساز پیشرفت‌های بزرگی در جهان شده‌اند، ولی نباید منکر این موضوع شد که با پیشرفت تکنولوژی، بشریت راحت طلب شده و عموما مصرف گرا شده‌اند.
یکی از دغدغه‌های اصلی جماعت راحت طلب را می‌توان حمل چمدان دانست که این مشکل تا حدودی با چرخ‌‌دار کردن چمدان‌ها حل و فصل شد، اما حال خود چمدان را تبدیل به یک وسیله نقلیه انفرادی کرده‌اند تا نه تنها زحمت حمل چمدان بر روی دوش صاحبش نباشد، بلکه خود صاحب چمدان بر روی آن سوار شده و مسیر مد نظرش را طی کند.
تقریبا سال گذشته بود که شبکه‌های خبری داخلی از فردی چینی سخن می‌گفتند که موفق به ساخت چمدان‌های برقی با قابلیت حمل انسان شده است، حال شرکتی تحت عنوان Modobag از این ایده خلاقانه کپی برداری کرده و اقدام به تولید چمدان‌های برقی با قابلیت حمل انسان کرده است که می‌توانید اطراف فرودگاه سوار آن شده و تا خود هواپیما با آن چمدان سواری کنید
مخترع این چمدان می‌گوید که محصولاتش 3 برابر سرعتی بیشتر نسبت به راه رفتن انسان دارند و همچنین حدود 100 برابر هم آرامشی بیشتر نسبت به راه رفتن دارند که در ویدیو انتهای مطلب به طور کامل به تشریح عملکرد و قابلیت‌های آن پرداخته‌اند.
یکی از چالش‌های اساسی برای تیم سازنده هم حفظ حداکثر فضای چمدان برای نگهداری وسایل شخصی است، از این رو با استفاده از یک فرمان تلسکوپی، استفاده از یک موتور الکتریکی کوچک به همراه یک سری باتری‌های تامین کننده موتور، موفق به حفظ 85 درصدی از فضای اصلی چمدان شده‌اند.
برای ساخت این چمدان برقی هم حدودا 21 هزار و 810 دلار هزینه شده است، ولی برای داشتن یکی از آن‌ها تنها نیاز به پرداخت 995 دلار خواهید داشت که باز هم اصرار بر گران بودن آن می‌کنند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/2
برا این عرب های تنبل بی خاصیت خوبه . دیگه تو فرودگاه نمیخان چمدون حمل کنن
1395/5/2
این چینی ها حد و اندازه تفکر طراحیشون همین ماشینهای موتور فسقلی و قوطی کبریت فانتزی و چمدون سواری و سه چرخه موتوری و از این اسباب بازیهاست بندگان خدا حتی جرات ندارن به طراحی و تولید ماشینهای فول سایز و موتورهای شش یا هشت سیلندر و شاسی بلند 4wd فکر کنند
1395/5/3
خلاصه مطلب این که فقط تو خوبی !
1395/5/2
به نظر یکم خنده دار میرسه باید دید که چه آینده ای داره
1395/5/3
ماشیناشونو دیدیم خخخ خدا به چمدون رحم کنه