موضوعات داغ

میتسوبیشی لنسر در بازار بزرگ چین فیس لیفت شد

عکس مطلب اول
همه می‌دانند که شرکت خودروسازی میتسوبیشی جزء شرکت‌هایی به حساب می‌آید که از لحاظ ارائه طرح‌های کانسپت کارنامه پرباری دارد، در حالی که تا پیش از پیدایش نسل جدید طراحی‌های میتسوبیشی، شاهد چهره‌هایی نه چندان جذاب و بسیار ساده از محصولات تولیدی این کمپانی بودیم که یکی از نمونه‌های به جا مانده از آن دوران را می‌توان میتسوبیشی لنسر معرفی کرد.
البته این خودرو چندان طراحی ضعیفی ندارد، ولی در مقابل انتقادهای فراوانی که از سوی مخاطبین به طراحی این خودرو شده است، باعث شده تا کمپانی میتسوبیشی مجبور به ارائه نسخه‌ای فیس لیفت از آن در بازار چین شود تا بعدا فکری هم برای بازار بین المللی کند.

میتسوبیشی لنسر فیس لیفت چین


فیس لیفت میتوبیشی لنسر را در صنعت خودروسازی می‌توان از آن دسته از فیس لیفت‌ها عنوان کرد که تمامی بخش‌های ظاهری آن مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار گرفته است. همانطور که می‌بینید، در قسمت جلویی خودرو با طراحی جلوپنجره‌ای بزرگ و کرومی می‌توان چهره‌ای شبیه به فیس لیفت اوتلاندر را مشاهده کرد، ولی در طراحی چراغ‌های پیشانی هم شاهد الگوهای جدید در طراحی قاب داخلی/ خارجی هستیم و هم می‌توان گفت که به نسبت قبل پیشرفته‌تر و بهتر شده است.
از عقب خودرو هم تصاویری خیلی خوب و واضح بدست آمده است، ولی می‌توان این بخش از طراحی خودرو را به نسبت بخش جلویی خودرو ضعیف تلقی کرد. البته طراحی خشک و ساده میتسوبیشی لنسر قدیمی‌ها در این مدل حذف شده است، ولی باز هم شاهد الگوهای نامتعارف طراحی همچون چراغ‌های ناهمانگ و بزرگ و همچنین خروجی اگزوز بسیار ساده و بیرون زده از زیر سپر هستیم که وجهه این خودرو را خدشه دار کرده است، در صورتی که می‌شد با کمی دقت و کار بیشتر، طرحی بهتر از این‌ها را برای میتسوبیشی لنسر ترسیم کرد.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/6
چقدر زشته !!!!!
1395/5/6
تو خوشگلی
1395/5/6
زشت بود به خار هم آراسته شد.
1395/5/6
لنسر چی بودی و چی شدی😞، یک اسطوره ی و نماد به تمام معنا جوانان برای چند دهه.
1395/5/6
یعنی آبروی لنسر افسانه ای رو بردن با این طراحی مسخرشون میتسوبیشی کلا داره خودشو دستی دستی به باد میده
1395/5/6
بابا این که معلومه خود چینی ها تو کامپیوترشون درست کردن
خودرو بانک تو چرا این بازی کودکانه چینی ها رو باور کردی؟؟؟
این ماشین وامثالشون رو تو همین ایران خیلی ها با کامپیوتر درست میکنن و آرم سمند رو روش میچسبونن و به عنوان سمند شاسی بلند یا رانای شاسی بلند تو فضای مجازی انتشار میدن
همین چند وقت پیش یه ام وی ام X33 رو کله سمند روش چسبونده بودن و به نام سمند شاسی دست به دست شد
1395/5/6
فقط فلوعنس لنسر و منسر کرولا باید بیان پیشش لونگ بندازن فقط رنو خواهشا رنو رو با این از رده خارج ها مقایسه نکنید رونو از بنز هم بهتره
1395/5/8
توهم ات مبارک حجت جون...😌
1395/5/6
طراحی نسل قبلی خیلی بهتر بود!! چیه این آخه؟؟
خداییش خیلی زشت شده!
1395/5/6
خدا کنه فقط تو چین از مدل بفروشن! خیلی زشته، نمیدونم چرا ژاپنی ها اینقدر ماشیناشون زشت شده :|
1395/5/7
واقعا كه ميتسوبيشي گند زده حالا اولوشنش رو بايد ديد كه چه جوري يه قيافه ي داغون به يه اسپرت تبديل كنن واقعا كه
1395/5/7
من میتسوبیشی لنسر رو با همون طرح قدیمی بیشتر دوست دارم ، آدم با اون ماشین یاد نسخه رویایی اوولوشن میفته.
این چیه....
1395/5/7
زیبا تر و پخته تر از طراحی لنسر نسل 10 هیچ وقت دیگه تولید نخواهد شد . واقعا بی نقص بودن و اصالت نسل قبل خیلی کامل بود . یه زمانی به خاطر محبوبیت لنسر دیگر محصولات میتسو هم الگو و روح لنسر وارد می کردن ولی الان انگار لنسر هست که داره از اوتلندر الگو برداری می کنه .
1395/5/8
علیرغم احترامی که برای محصولات میتسوبیشی قائل هستم،ولی طراحی محصولاتش داره به شدت سیر نزولی پیدا میکنه،از مهندسین ژاپنی و این طراحی واقعا بعید هست،میتسوبیشی باید یک دست اساسی روی طراحی محصولاتش بکشه تا علیرغم شایستگی از چرخه رقابت با باندهای دیگه عقب نمونه...
1396/1/4
تا اونجاکه من فهمیدم مبنای طراحی و بقای لنسر در چین کاملا با کشورهای دیگه متفاوت هستش.واسه همین اوولوشن دوستان اشتباه تصور نکنن.یجوارایی لنسر معمولی در چین مثل پژو 405 در ایران شده.این خودرو ارتباطی با اوولوشن نداره.تاریخ مصرفش گذشته و داره تولید و فروش میره برای اکثر اقشار جامعه.