موضوعات داغ

غرفه متفاوت و جذاب آمیکو در نمایشگاه آفرود ایران مال + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ششمین نمایشگاه تخصصی وسایل نقلیه آفرود و صنایع مرتبط، با حضور پررنگ و متمایز شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در یک غرفه جذاب از همگونی هنر، صنعت و طبیعت، در محیطی جذاب و متفاوت راه اندازی شد.

آمیکو با پیکاپ معروف خود، آسنا، بخش مهمی از تلاش برای تغییر در فرهنگ ماشین سواری و تصویر عمومی نسبت به استفاده از این نوع خودروها را به عهده داشته است. این شرکت با درک میزان تقاضا و بررسی نیازها و خلاء های بازار، اولین شرکتی شد که به تولید و ارائه انواع جدید پیکاپ پرداخت. آسنا در زمانی عرضه شد که انواع شاسی بلند مورد علاقه بودند و بازار برای این کلاس خودروها مشتاقانه منتظر بود.

حضور پررنگ و متمایز شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در یک غرفه جذاب

آمیکو با ارائه نسل اول پیکاپ آسنا، یک سو به رقابت با تعداد اندک پیکاپ های موجود در بازار ایران پرداخت و از سوی دیگر، فرهنگ و دیدگاه جدیدی را در مورد استفاده از این نوع خودروها ایجاد کرد. نتیجه اینکه، در حال حاضر، تعداد کمی از خودروسازان هستند که حداقل یک نوع پیکاپ در مجموعه محصولات خود ندارند.

گروه صنعتی آمیکو با شرکت در ششمین نمایشگاه آفرود و صنایع و تجهیزات وابسته تهران، برای عرضه محصولات خود به بازار حاضر شده است. این گروه صنعتی، تولید خودروهای تجاری و پیکاپ را به عهده دارد و در بازار نیز سهم قابل توجهی دارد. از جمله محصولات آن می‌توان به پیکاپ ۲۴۴m آسنا، توربوشارژ آمیکو اشاره کرد که با دویفرانسیل حرکتی و موتور قدرتمند میتسوبیشی، برای عبور از جاده‌های صعب‌العبور کوهستانی و جنگلی و همچنین مناطق کویری مناسب است.

گروه صنعتی آمیکو با شرکت در ششمین نمایشگاه آفرود و صنایع و تجهیزات وابسته تهران، برای عرضه محصولات خود به بازار حاضر شده است.

شرکت آمیکو نیز در نمایشگاه تخصصی گردشگری و آفرود، که در تاریخ ۱۸ الی ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود، حضور خواهد دارد و محصولات جدید خود را به عرضه خواهد گذاشت. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین‌المللی مجتمع تجاری ایران مال، در انتهای بزرگراه شهید خزاری برگزار می‌شود و گروه صنعتی آمیکو در ورودی سالن E0، میزبان بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد