موضوعات داغ

پیش فروش چری eQ7 در چین آغاز شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیش فروش خودرو جدید و برقی چری eQ7 در چین آغاز شد. این خودرو از هفتم آگوست برای پیش خرید در اختیار مشتریان قرار دارد و انتظار می‌رود تا پایان مردادماه، قیمت نهایی آن با تحویل نخستین خودروها مشخص شود. چری eQ7 ظاهر متفاوتی با سایر محصولات فعلی چری دارد و بیشتر به محصولات جتور همچون جتور داشنگ یا فیدلیتی XB1 شبیه است. طول، عرض و ارتفاع خودروی جدید به ترتیب 4675/1910/1660 میلی متر و فاصله بین دو محور 2830 میلی متر است.

صفحه نمایش‌های بزرگ عریض، بخش قابل توجهی از کابین چری eQ7 را به خود اختصاص داده‌اند. قطر این دو صفحه نمایش در کنار یکدیگر به 24.6 اینچ می‌رسد. دکمه‌های فیزیکی به طور کلی در کابین این خودرو حذف شده‌اند تا همه چیز لمسی باشد. سیستم تصفیه هوای کابین، ماساژور صندلی‌ها، نورپردازی داخلی و سیستم تزریق عطر از جمله تجهیزات این خودرو هستند. چری eQ7 با دو تریم داخلی مشکی برنجی و مشکی آبی در دسترس مشتریان است.

قدرت چری eQ7 توسط تک موتور برقی تامین می‌شود که 155 کیلووات (207.8 اسب بخار) را در اختیار راننده قرار می‌دهد. باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت 67.12 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین انرژی موتور را برعهده دارد. برد این خودرو براساس ادعای شرکت سازنده، 512 کیلومتر خواهد بود. کراس‌اوور برقی چری 4 حالت رانندگی، 3 حالت فرمان و 2 حالت ترمز را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد