موضوعات داغ

گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور مقامات مختلف وزارت صنعت و معدن و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و صنعت خودرو آغاز بکار کرد. این رویداد که در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه حاضر با مشارکت بیش از 580 شرکت داخلی و بیش از 469 شرکت بین المللی برگزار می‌شود. کشورهایی همچون ایتالیا، آلمان، هند، چین، ترکیه، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان و اندونزی نیز در این نمایشگاه نمایندگانی دارند.

نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران

این رویداد از 22 تا ۲۵ مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و مساحتی بالغ بر 57 هزار متر مربع را در بر دارد.در این رویداد، بیش از 15 شرکت دانش بنیان هم حضور دارند.

هدف از این نمایشگاه ارائه مجموعه‌های فنی خودرو، قطعات و لوازم جدید، ارتقای صنعت خودروسازی و ارائه فناوری‌های نوین به بازار است. دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت خودرو در این نمایشگاه به صورت جدی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در نهایت باعث ایجاد ارتقاء و توسعه در این صنعت مهم می‌شوند. با توجه به اهمیت و تأثیر این صنعت بر اقتصاد کشور، حضور شرکت‌ها و نمایش پیشرفت‌های صورت گرفته در این نمایشگاه، انتظار می‌رود که علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان به طور گسترده از این رویداد دیدن کنند.

نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد