موضوعات داغ

پیکاپ دانگ فنگ DF6 دوقلوی نیسان ناوارا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ چهارچرخ محرک دانگ فنگ DF6 دوقلوی نسل فعلی نیسان ناوارا است. این مدل در بازار چین با نام ریچ ۶ به فروش می‌رسد. در ماه مه ۲۰۲۲، یک نسخه از این پیکاپ در روسیه عرضه شده بود، اما سپس تحویل آن متوقف شد. حالا شرکت موتور اینوست به عنوان توزیع‌کننده رسمی محصولات این برند، مجددا دانگ فنگ DF6 را در سه نسخه در بازار روسیه عرضه می‌کند.

طول نسخه چینی ۵.۳ متر، عرض آن ۱.۸۵متر، ارتفاع آن ۱.۸ متر و ابعاد محفظه بار آن ۰.۴۷/۱.۵۲/۱.۵۲ متر است. وزن ناخالص آن ۲۴۹۹ کیلوگرم است، بنابراین این پیکاپ مشمول محدودیت‌های اعمال‌شده برای مدل‌های با وزن بیش از ۲.۵ تن نمی‌شود.

نسخه روسی فقط به عنوان یک پیکاپ چهار-در با کابین دو-ردیفه مخصوص چهار سرنشین عرضه خواهد شد. صندلی‌ها با چرم مصنوعی تزئین شده‌اند، صندلی‌های جلو دارای گرمکن هستند، نسخه‌های بالارده دارای سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی ۷ یا ۹ اینچی و همچنین کنترل تهویه هستند.

دانگ فنگ DF6

فهرست تجهیزات دانگ فنگ DF6 شامل کیسه‌های هوای جلو، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل کشش و ترمزهای ضدقفل با عملکرد توزیع نیروی ترمز است. دوربین‌های سراسری فقط برای نسخه بالارده فراهم شده است.

پیشرانه‌های این مدل شامل یک جفت موتور توربودیزل است، مدل پایه از موتور ۲.۵ لیتری با توان ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر بهره می‌برد. نسخه‌های بالارده به موتور ۲.۳ لیتری با توان ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر مجهز هستند. این مدل با جعبه‌دنده ۵ و ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته اتوماتیک قابل سفارش است.

دانگ فنگ DF6 در سه نسخه کامفرت، پرمیوم و لاکچری عرضه خواهد شد. تاریخ آغاز فروش و قیمت این پیکاپ در آینده اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد