موضوعات داغ

تصاویر احتمالی از میتسوبیشی پاجرو اسپرت جدید منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

رونمایی رسمی از پیکاپ جدید میتسوبیشیL200 /ترایتون به تازگی انجام شد، بنابراین نسل جدید شاسی بلند پاجرو اسپرت که بر پایه آن ساخته شده نیز به زودی معرفی خواهد شد.

شاسی بلند اندازه متوسط پاجرو اسپرت در سال ۱۹۹۶ وارد خط تولید شرکت ژاپنی شد. نسل اول بر روی پلتفرم مدل پاجرو ساخته شد و تولید آن تا سال ۲۰۱۰ ادامه داشت. نسل دوم این مدل پلتفرمی مشترک با L200 داشت. به احتمال زیاد، نسل جدید پاجرو اسپرت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و جایگزین نسل سوم خواهد شد که از سال ۲۰۱۵ تولید شده و در تابستان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت شده بود.

هنوز هیچ تصویری از این مدل جدید لو نرفته، اما احتمالا شبیه پیکاپ L200 طراحی خواهد شد. ممکن است این دو مدل بخش جلویی و عناصر بدنه مشترکی تا ستون B داشته باشند. قطعا فاصله محوری و اورهنگ عقب شاسی بلند در مقایسه با پیکاپ به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. در عین حال، فاصله بین محورها همچنان به اندازه‌ای زیاد خواهد بود تا مانند مدل فعلی، سه ردیف صندلی را در خود جای دهد.

میتسوبیشی پاجرو

پیکاپ ترایتون فقط با موتور ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر توربودیزل با سه گزینه خروجی ۱۵۰ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر، ۱۸۴ اسب بخار و ۴۳۰ نیوتن متر و ۲۰۴ اسب بخار و ۴۷۰ نیوتن متر عرضه شده است. این مدل را می‌توان با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک و دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک سفارش داد.

براساس اطلاعات اولیه، بر اساس برنامه‌های تولید میتسوبیشی ممکن است عرضه پاجرو اسپرت جدید یک سال پس از عرضه پیکاپ ترایتون، یعنی تابستان آینده انجام شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد