موضوعات داغ

چری تیگو ۸ پرومکس با تغییرات جدید در روسیه عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شعبه روسی چری تصاویری از مدل تیگو ۸ پرومکس را در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که قرار است در پایان ماه اوت در بازار روسیه عرضه شود. به تازگی فروش این کراس‌اوور در کشورهای آسیای جنوب شرقی و آفریقا آغاز شده است.

در جلوپنجره مدل به‌روزشده به جای الگوی نقطه‌ای شاهد الگوی خشتی هستیم. وجه تمایز اصلی مدل جدید چراغ عقب آن است که به صورت یک نوار نوری سراسری طراحی شده است.

در کابین یک پنل جلوی بازطراحی شده زیر ورودی‌های هوای مرکزی قرار دارد. به جای کلیدهای فیزیکی یک نوار باریک حسگر نصب شده است و در کنار آن، یک دکمه استارت به چشم می‌خورد. دیگر خبری از نمایشگر مجزا برای کنترل تهویه نیست.

مشخصات فنی این مدل در آینده اعلام خواهد شد، اگرچه ممکن است مثل نسخه قبلی باقی بماند. چری تیگو ۸ پرو مکس فعلی در روسیه با پیشرانه ۲ لیتری توربو عرضه می‌‌شود که توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۳۷۵ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور با جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه کار می‌کند. این کراس‌اوور در روسیه فقط با سیستم تمام چرخ محرک در دسترس است.

قیمت مدل جدید هنوز اعلام نشده است. قیمت تیگو ۸ پرو مکس فعلی از ۴۰۸۰۹۰۰ روبل (دو میلیارد و 134 میلیون تومان) شروع می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد