موضوعات داغ

شرایط فروش آمیکو ویژه نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد 1402 + زمان برگزاری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد قرار است از تاریخ 9 تا 12 شهریورماه سال جاری برگزار شود. گروه صنعتی آمیکو برای حضور پرقدرت در این نمایشگاه، با همکاری دو نمایندگی مجاز خود در مشهد، یعنی نمایندگی محمد گرمابی کد 1202 و آروین خودرو خیام کد 1212 با مدیریت آقای روح آبادی، آماده ارائه محصولات و شرایط ویژه فروش به بازدیدکنندگان غرفه خود شده است.

از جمله خودروهایی که آمیکو در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت، می‌توان به پیکاپ‌های آسنا M244 و M2631 و همچنین مدل 1929C اشاره کرد که با کاربری‌های میکسر، کمپرسی و باری، در بخش خودروهای کار و تجاری قرار می‌گیرند. این محصولات جدید به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و در راستای سیاست‌های توسعه محصول آمیکو، طراحی و تولید شده‌اند.

طرح فروش ویژه آمیکو در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد 1402

آمیکو همچنین از تاریخ 9 تا 12 شهریورماه و از ساعت 17 تا 22، در غرفه شماره 4 سالن فردوسی نمایشگاه، اقدام به فروش خودروهای سنگین و ارائه شرایط ویژه فروش برای مدل 1929 باری خواهد کرد. به این ترتیب، علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات مذکور از غرفه آمیکو در نمایشگاه بازدید کرده و از شرایط ویژه پیشنهادی استفاده کنند.

حضور گروه صنعتی آمیکو در این نمایشگاه مهم خودرویی کشور با ارائه محصولات و خدمات جدید، فرصت مغتنمی را برای ارتباط مستقیم با مشتریان و علاقه‌مندان فراهم می‌کند. انتظار می‌رود بازدیدکنندگان زیادی از غرفه این شرکت صنعتی بازدید کرده و از شرایط ویژه پیشنهادی آن بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد