موضوعات داغ

نسخه های قدرتمندتر کراس اوور چری اکسپلور ۰۶ عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیش‌فروش کراس‌اوور جدید چری اکسپلور ۰۶ در اوایل ماه اوت در چین آغاز شد. در بخشی از مراسم اعلام آغاز فروش این مدل، برند چینی علاوه بر مدل استاندارد برای بازار داخلی، چند نسخه قدرتمندتر از آن را نیز به نمایش گذاشت که با ظاهری جذاب خود را از نسخه اصلی متمایز کرده‌اند.

این نسخه‌های قوی‌‌تر سیتی هانتر ادیشن و سیکرت نایت ادیشن نام دارند و هر دو دارای دریچه‌های هوا روی کاپوت هستند. چری اکسپلور ۰۶ سیتی هانتر همچنین یک جلوپنجره کرومی و تریم محافظ نقره‌ای روی سپر دارد.

نسخه سیکرت نایت دارای سپرهای جدید، جلوپنجره باریک‌تر با عبارت بزرگ چری، تایرهای آفرود و یک نردبان کوچک در یکی از ستون‌های عقب است. در کابین شاهد پنل جلو مشکی به همراه تودوزی قرمز هستیم.

چری اکسپلور ۰۶

طول نسخه اصلی ۴.۵۳ متر، عرض آن ۱.۹ متر، ارتفاع آن ۱.۶۸ متر و فاصله محوری آن ۲.۶۷ متر است. این شاسی بلند به چرخ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی مجهز شده است. بسته به پیکربندی، لیست تجهیزات ممکن است شامل این موارد باشد: سانروف پانورامیک، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و تهویه، دوربین‌های سراسری، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، سیستم‌های ترمز خودکار، حفظ مسیر، پایش نقاط کور و تشخیص علائم راهنمایی.

اکسپلور ۰۶ فقط با موتور ۱.۶ لیتری توربو بنزینی با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر عرضه می‌شود. این موتور با جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه کار می‌کند.

طبق معمول در چین، قیمت واقعی این مدل کمتر از قیمت اعلام‌شده در آغاز پیش‌فروش است، بنابراین چری اکسپلور ۰۶ قیمتی برابر با ۱۶۰۰۰ تا ۱۹۱۰۰ دلار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد