موضوعات داغ

جک S2 برای رقابت با سئات آرونا در اسپانیا عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس‌اوور جک S2 به منظور رقابت با سئات آرونا در اسپانیا عرضه شد. این مدل ارزان‌قیمت با توجه به دریافت برچسب دوست‌دار محیط زیست شانس خوبی برای موفقیت در این کشور دارد. البته این خودرو با نام و نشان جک عرضه نمی‌شود، بلکه به عنوان یک خودرو ایتالیایی با نام EVO3 به بازار ایتالیا و اسپانیا عرضه شده است.

جک S2 از موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر بنزینی بهره می‌برد که توان ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این پیشرانه با جعبه‌دنده پنج سرعته دستی و سیستم دیفرانسیل جلو کار می‌کند. نسخه دوگانه‌سوز این مدل با برچسب دوست‌دار محیط زیست توان ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر تولید می‌کند. این نسخه از سوخت LPG به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد.

جک S2

جک S2 با قیمت ۱۹۶۲۵ یورو در اسپانیا عرضه شده است. البته این مبلغ شامل تخفیف‌های قابل استفاده برای این مدل نیست. رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ‌های مه‌شکن، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم کمک به حرکت در سربالایی، پاور ویندوز، روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 9 اینچی، سیستم پایش فشار باد تایرها، پنل ابزار دیجیتال، کنسول ردیف جلو و کنسول ردیف عقب از جمله تجهیزات جک S2 برای مشتریان اروپایی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد