موضوعات داغ

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1402 آماده حضور فعالان صنعت خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شهر مشهد به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعت خودروی کشور، آماده برگزاری قدیمی‌ترین و معتبرترین رویداد خودرویی ایران یعنی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد است.

مجری برگزاری این رویداد مهم، در گفتگویی با خبرگزاری خودروبانک از آماده‌سازی گسترده غرفه‌ها و فضاهای نمایشگاهی با رعایت کامل استانداردها و الزامات بهداشتی خبر داد و اعلام کرد که همه چیز برای افتتاحیه روز نهم شهریور ماه آماده است.

علیرضا عاجزی با تاکید بر اینکه صنعت خودرو کشور علیرغم تحریم‌ها و مشکلات موجود، همچنان پویا و فعال است، برگزاری این نمایشگاه را نشانه‌ای از سخت‌کوشی و پشتکار فعالان صنعت خودرو دانست.

با توجه به استقبال گسترده مردم در دوره‌های گذشته، انتظار می‌رود در بیست و سومین دوره نیز حضور پرشور علاقه‌مندان و خودرودوستان شاهد باشیم. نمایشگاه خودرو مشهد به دلیل موقعیت استراتژیک استان خراسان رضوی و شهر مشهد، پس از نمایشگاه تهران، مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور محسوب می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ 9 الی 12 شهریور ماه سال جاری، هر روز از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا خواهد بود و آماده استقبال از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد