موضوعات داغ

تلاش خودرو ایرانیان: 14 سال تجربه، 14 سال همراهی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تلاش خودرو ایرانیان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که فعالیت خود را از سال 1388 با هدف ارائه خدماتی با کیفیت و استاندارد به مشتریان در شهر تبریز آغاز کرد. در طول این سال‌ها، تلاش خودرو ایرانیان با ارائه خدماتی متمایز و مبتکرانه، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در صنعت خودرو ایران تثبیت کند و شبکه نمایندگان خود را در سطح شهر تبریز و تهران گسترش دهد. تلاش خودرو ایرانیان با سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو، به خوبی نیازها و انتظارات مشتریان را می‌شناسد. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، توانسته است طی 14 سال گذشته، خدماتی با کیفیت و استاندارد به مشتریان ارائه دهد.

تلاش خودرو ایرانیان

این مجموعه در حال حاضر با بیش از 10 نمایندگی فعال در شهرهای تبریز و تهران، کلیه خدمات برندهای صنایع خودروسازی مدیران (Fownix, MVM, Chery)، رامک خودرو (SANGYONG)، آرین پارس موتور (LAMARI)، آرین‌موتور (MITSUBISHI)، گروه بهمن، مدیران خودرو (Fownix, MVM, Chery) و سیف خودرو (SWM) خدماتی نوین و متمایز را با هدف رضایتمندی حداکثری مشتریان خود ارائه می‌کند.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این مجموعه، راه‌اندازی و تجهیز نمایندگی‌های استاندارد از جمله نمایندگی 2103 لاماری در شهر تهران است که به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش استاندارد شناخته می‌شود.

از دیگر اقدامات تاثیرگذار تلاش خودرو ایرانیان می‌توان به افتتاح مرکز اسقاط خودروهای فرسوده واقع در شهرک صنعتی آخولا با مجوز رسمی از سازمان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اشاره کرد. لذا مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند جهت واگذاری خودروهای فرسوده و یا در صورت نیاز معاوضه با خودروهای صفرکیلومتر، به این مجموعه مراجعه نمایند. این مرکز با وسعتی بالغ بر 15 هزار متر مربع، با امکانات و تجهیزات روز دنیا آماده اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده می‌باشد.

تلاش خودرو ایرانیان

خدمات پس از فروش استاندارد

تلاش خودرو ایرانیان در حال حاضر 4 مرکز خدمات پس از فروش در شهر تبریز ( 2 نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو، یک نمایندگی خدمات پس از فروش گروه بهمن و یک مرکز خدمات پس از فروش خودروهای سایر برندها از جمله لاماری، SWM و ...) داشته و اکنون پنچمین مرکز خدمات پس از فروش خود را در شهر تهران راه‌اندازی کرده است. شایان ذکر است نمایندگی 2103 شرکت تلاش خودرو ایرانیان به صورت اختصاصی خدمات تخصصی خودروهای لاماری در غرب تهران را ارائه می‌کند. در این مرکز کلیه خدمات سرویس‌های ادواری از جمله سرویس‌های اولیه و سرویس‌های ثانویه خودروهای لاماری ایما طبق استاندارد برند مادر توسط تکنسین‌های دوره دیده و حرفه‌ای و همچنین به وسیله تجهیزات و ابزار مخصوص استاندارد ارائه می‌شود.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو تلاش خودرو

فروش غیر حضوری، خدمتی نوین و متمایز

یکی از ویژگی‌های مجموعه تلاش خودرو ایرانیان، انجام غیرحضوری فرآیند پس از ثبت نام خودرو است که این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه اتلاف وقت، فرآیند ثبت نام خودرو صورت می‌پذیرد. به طور مثال ثبت نام خودروی لاماری در نمایندگی 2103 شهر تهران به صورت غیر حضوری امکان پذیر خواهد بود.

آن دسته از مشتریانی که در سامانه یکپارچه خودرو برنده شده‌اند، می‌توانند نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان را انتخاب و با خیالی آسوده اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام کنند. از مزایای انتخاب این نمایندگی می‌توان به ارائه خدمات استاندارد، مدیریت زمان، ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور و همچنین مشاوره و همراهی قدم به قدم در تمامی مراحل ثبت‌نام اشاره کرد.

نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان

متدهای مدیریتی مدرن

استفاده از روش‌های مدرن مدیریت بهره وری (KAIZEN)، تعالی سازمانی (EFQM)، تقویت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، طرح و توسعه شبکه های پیشرفته توزیع، خدمات پس از فروش و امداد خودرو، تامین قطعات و گارانتی خودروهای وارداتی در دستور کار شرکت قرار گرفته به نحوی که افزایش توانایی آتی شرکت در ارائه خدمات و محصولات برتر، امکان اخذ نمایندگی مستقل از خودروسازان معتبر جهان فراهم آید.

راه‌های ارتباطی

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن مراجعه به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانی www.talashkhodro.com ، به صورت حضوری به هریک از نمایندگی‌های این شرکت در شهرهای تبریز و تهران مراجعه کنند. در ادامه مشخصات تماس و آدرس این نمایندگی‌ها به صورت اختصاصی آمده است.

نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان

• دفتر تهران - شعبه سعادت اباد - نمایندگی لاماری

تهران، سعادت اباد، چهار راه سرو، پلاک ۶۰) - ۰۲۱ - ۲۲ ۳۸ ۶۲ ۹۴

• دفتر تهران - شعبه جمهوری

تهران - خیابان جمهوری - مابین تقاطع اسکندری و باستان - پلاک ۱۳۳۵) - ۰۲۱ - ۶۶۴۳۱۷۰۶

• دفتر مرکزی - شعبه فروش SWM، میتسوبیشی، سانگ یانگ، لاماری

تبریز - جاده ائل گلی - گلشهر - روبروی برج شهران) - ۰۴۱ - ۳۳۸۶۸۶۸۶

• مدیران خودرو - کد نمایندگی ۲۱۷ - دفتر فروش محصولات مدیران خودرو شعبه ۱

تبریز - بالاتر از میدان بسیج - جنب آناتا) - ۰۴۱ - ۳۶۳۷۴۴۸۰

• مدیران خودرو - کد نمایندگی ۲۱۷ - دفتر فروش محصولات مدیران خودرو شعبه ۲

تبریز – چهارراه قطران - نرسیده به سیلو) - ۰۴۱ - ۳۴۴۳۷۰۷۰

• آرین دیزل کد نمایندگی ۴۱۳۲ - فروش و خدمات پس از فروش جک موتورز

جاده تبریز صوفیان ، ۵ کیلومتر بالاتر از پلیس راه صوفیان به طرف صوفیان) – ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶

• آرین پارس موتور نمایندگی لاماری کد ۲۱۰۳ - دفتر فروش و نمایندگی لاماری

ولیعصر - فلکه بارنج - روبروی بانک ملت) - ۰۴۱ – ۳۳۲۷۰۰۲۹

• سیف خودرو - کد نمایندگی ۹۷۰۱۱۲ - نمایندگی فروش محصولات SWM

تبریز - جاده ائل گلی - گلشهر - روبروی برج شهران) - ۰۴۱ – ۳۳۸۶۸۶۸۶

• مرکز اسقاط - کد ۱۱۲۲ - مرکز اسقاط تلاش خودرو

جاده‌ تبریز آذرشهر - نرسیده به پلیس راه تبریز خسروشهر - شهرک صنعتی آخولا) - ۰۴۱ – ۳۳۳۳۳۳۱۸

• شعبه لاله پارک - فروش محصولات برندهای فونیکس ، ام وی ام، لاماری

تبریز، مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک، طبقه همکف) - ۰۴۱ - ۳۳۸۶۸۶۸۶

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد