موضوعات داغ

حضور چانگان CS35 پلاس در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چانگان CS35 پلاس محصول وارداتی سایپا است که طی ماه‌های گذشته، مصرف‌کنندگان ایرانی به خوبی با آن آشنا شده‌اند. این خودرو موفق شده تا عنوان نخستین خودرو وارداتی طی دور جدید واردات خودرو را کسب کند. اخیرا نیز تصاویری از نصب پلاک روی این خودرو منتشر شده‌اند. بنابراین طی هفته‌های آتی چانگان CS35 پلاس را در بازار خواهیم دید. این خودرو در غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد نیز حضور دارد و مخاطبین می‌توانند از نزدیک با آن آشنا شوند.

چانگان CS35 پلاس یک کراس‌اوور جمع‌وجور است که برخلاف ابعاد و اندازه کوچکش، توانایی‌های فنی قابل قبولی دارد. پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر این خودرو، حداکثر 158 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، نسل اول چانگان CS35 با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی در ایران عرضه شد. پیشرانه جدید چانگان CS35 اکنون کارآمدتر و قوی‌تر است.

چانگان CS35 پلاس

گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، وظیفه انتقال قدرت را در کراس‌اوور جمع‌وجور چانگان برعهده دارد. این گیربکس قدرت و گشتاور را تنها به دیفرانسیل جلو انتقال می‌دهد، بنابراین چانگان CS35 پلاس قابلیت آفرود ندارد و نباید انتظار بیراهه‌نوردی را از این خودرو داشته باشید.

تغییر در سبک طراحی، یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های چانگان CS35 پلاس با نسل اول این خودرو است. این کراس‌اوور اکنون ظاهری اسپرت و ماجراجویانه دارد. همچنین طراحی قطعات مختلف بدنه آن با یکدیگر هماهنگ هستند. تمامی این موارد به کراس‌اوور کوچک چانگان کمک می‌کند تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد

در بخش تجهیزات و امکانات، سایپا چانگان CS35 پلاس را با دو تیپ میان‌رده (تیپ 2) و تیپ بالارده (تیپ 3) عرضه کرده است. امکاناتی نظیر کیسه‌های هوا پرده‌ای و جانبی، تهویه اتوماتیک، سقف پانوراما بازشونده و دوربین جانبی سمت راست تنها در تیپ 3 قابل دسترسی هستند. از این رو قیمت این تیپ مقداری گران‌تر تعیین شده است.

چانگان CS35 پلاس

فرمان برقی، رینگ آلیاژی، کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز کمکی، ترمز اضطراری، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم صوتی مجهز به نمایشگر، دوربین عقب، دوربین 360 درجه، صندلی‌های تنظیم شونده برقی و آینه‌های تاشو برقی به همراه گرمکن از جمله دیگر تجهیزات این خودرو هستند. سایپا در حال حاضر قیمت چانگان CS35 پلاس را ۱,۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای تیپ 2 و ۱,۲۵۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای تیپ 3 اعلام کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد