موضوعات داغ

سرویس در محل، خدمتی متمایز از تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروزه خودرو نه تنها به عنوان یک وسیله نقلیه جهت انجام امور روزمره و حمل و نقل، بلکه به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نیز ایفای نقش می‌کند. به همین خاطر می‌بایست برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش عمر مفید آن، سرویس دوره‌ای و خدمات نگهداری از آن را طبق استانداردها و توصیه کمپانی سازنده انجام داد. سرویس دوره‌ای به معنای انجام تعمیرات، تعویض قطعات مصرفی و فرسوده، بازدیدهای دوره‌ای و انجام تنظیمات لازم در بازه‌های منظم برای خودروها است. این بدان معناست که هر قطعه و یا سیستم فنی خودرو، می‌بایست در دوره زمانی مشخص بازبینی و یا تعویض گردد.

تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران، علاوه‌بر انجام کلیه خدمات خودروهای تویوتا و لکسوس در تعمیرگاه مرکزی واقع در خیابان دماوند، بین سازمان آب و سه راه اتحاد شماره 27 ، خدماتی نوین و متمایز از جمله سرویس در محل را جهت رفاه حال مشتریان خود ارائه می‌دهد. سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون مراجعه به نمایندگی‌، خدمات مورد نیاز خود را در محل دریافت کنند. این خدمات شامل سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات جزئی و تعویض قطعات می‌شود.

برای استفاده از سرویس در محل خدمات پس از فروش تعمیرگاه مرکزی تویوتا، مشتریان می‌توانند از طریق وب سایت www.mahan-irtoya.com و یا تماس با شماره تلفن های ۰۲۱۷۲۶۳ و ۰۲۱۷۳۴۵۶ (از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر و روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲) درخواست خود را ثبت کنند. کارشناسان تعمیرگاه مرکزی تویوتا پس از دریافت درخواست، یک تکنسین را به محل مورد نظر مشتری اعزام می‌کنند.

سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران

مزایای سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران صرفه‌جویی در زمان است، به گونه‌ای که مشتری کلیه خدمات مدنظر خود را در محل کار و یا در محل سکونت دریافت می‌کند. لازم به توضیح است که یکی از ملزومات ارائه خدمات در محل، دارا بودن پارکینک مسقف و مجهز به پریز برق است. همچنین در زمان مراجعه تکنسین‌های حرفه‌ای، می‌بایست مشتری کارت خودرو را جهت تکمیل پرونده و احراز هویت ارائه کند.

شایان ذکر است تعمیرگاه مرکزی تویوتا در ایران این امکان را فراهم کرده تا کلیه خودروهای تویوتا و لکسوس (دارای گارانتی و فاقد گارانتی)، امکان استفاده از خدمات "سرویس در محل" را داشته باشند. همچنین از دیگر ویژگی‌های سرویس در محل، گارانتی 3 ماهه برای خدمات ارائه شده و گارانتی 6 ماهه برای قطعات تعویض شده، آسودگی خاطر و اطمینان بیشتری را برای مشتریان به همراه دارد. در پایان نیز جهت بررسی آخرین سابقه خودرو، لینک فاکتور بعد از انجام سرویس در محل برای مشتری از طریق پیامک ارسال می‌شود.

اهمیت انجام به موقع سرویس دوره‌ای

اهمیت انجام به موقع سرویس دوره‌ای

سرویس دوره‌ای باعث حفظ عملکرد بهینه موتور، سیستم‌های تعلیق، ترمز و دیگر اجزای خودرو می‌شود. تعویض روغن و فیلترها، تنظیم شمع‌ها و تعویض قطعات فرسوده باعث بهبود کارایی خودرو و جلوگیری از افت عملکرد خودرو می‌شود. همچنین سرویس دوره‌ای به عنوان یک فرصت برای بررسی، بازدید و تست اجزای ایمنی مانند ترمزها، لاستیک‌ها و سیستم‌های رانندگی عمل می‌کند. این اقدام به افزایش ایمنی سفرها و جلوگیری از وقوع حوادث کمک می‌کند. با انجام منظم سرویس دوره‌ای، مشکلات کوچک و پیش‌بینی نشده در خودرو به موقع شناسایی و رفع می‌شوند. این کار به جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی و هزینه‌های اضافی تعمیراتی کمک می‌کند. خودروهایی که سرویس‌های دوره‌ای منظم دارند، در بازار ارزش فروش بالاتری دارند. این امر در صورت تصمیم به فروش خودرو در آینده به شما کمک می‌کند.

خدمات سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا

خدمات سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا

اگر بخواهیم نگاهی به خدمات قابل ارائه در سرویس در محل تعمیرگاه مرکزی تویوتا داشته باشیم، باید به مواردی از قبیل تعویض روغن و فیلتر روغن، تعویض فیلتر هوا و تهویه، بازدید 4 چرخ، تعویض لنت و دیسک، بازدید کلیه مایعات، تکمیل ضدیخ، بازدید، تست و تعویض باطری، تعویض باتری ریموت، پنجرگیری لاستیک، باز کردن درب با ابزار مخصوص در خصوص خودروهایی که در اثر عدم از استفاده از خودرو و خواب باطری قفل شده است، برقی کردن آینه های جانبی رافور، تعویض چشمی شیشه شور، تعویض سه راهی شیشه شور، تعویض فیلتر باطری هیبرید، تعویض لامپ، ریست کردن چراغ انژکتور شور، رگلاژ ترمز دستی، تعویض فیوز 140آمپر، تعویض شمع و موارد خاص دیگر اشاره کنیم.

در انتها از علاقه‌مندان و دارندگان خودروهای تویوتا و لکسوس دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات مدنظر ضمن مراجعه به وبسایت www.mahan-irtoya.com، با شماره تلفن‌های ۷۲۶۳-۰۲۱ و ۷۳۴۵6-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس خیابان دماوند محله سازمان آب خیابان ۱۲متری اول پلاک 27 مراجعه فرمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد