موضوعات داغ

پژو 207i جدید در نمایشگاه خودروی مشهد 1402 معرفی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران خودرو طی بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد، نسخه به‌روز شده‌ای از خودروی پرطرفدار پژو 207 را معرفی کرد.

این خودرو با نام پژو 207i و با الگوبرداری از استانداردهای ایمنی جدید، تغییراتی در ظاهر و تجهیزات داخلی خود داشته است.با توجه به قوانین حفاظت از عابر پیاده، ورودی هوای موتور از روی کاپوت به قاب زیر شیشه جلو منتقل شده است. همچنین این مدل مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی است که با دکمه‌ای روی داشبورد قابل کنترل است.

پژو 207 جدید، علاقه‌مندان به این خودروی پرطرفدار می‌توانند نسخه به‌روز شده آن را تهیه کنند که علاوه بر حفظ کیفیت، از استانداردهای جدید ایمنی و تکنولوژی نیز بهره‌مند شده است.

پژو ۲۰۷i جدید

مشخصات فنی پژو ۲۰۷i جدید

در نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲، نسخه‌ی جدید پژو ۲۰۷ آی با نام پانوراما با اتوماتیک به معرض دید علاقمندان قرار گرفت. این مدل با ویژگی‌های فنی و تکنولوژیک جذابی مجهز شده است.

این خودرو دارای پیشرانه‌ای با حجم ۱.۶ لیتری TU5 Plus است که از فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. در نسخه دنده دستی این خودرو از جعبه دنده ۶ سرعته (۱+۶) استفاده شده است و نسخه اتوماتیک دارای جعبه دنده ۶ سرعته AT می‌باشد.

نمای عقب پژو ۲۰۷i جدید

در زمینهٔ ایمنی و تجهیزات رفاهی، پژو ۲۰۷i جدید ایران خودرو دارای دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی، سقف پانوراما، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت اسپرت و برفی، و تیپ ترونیک جعبه دنده را دارد. همچنین تجهیزات دیگری همچون نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور پایش باد تایرها، تریم داخلی پارچه‌ای، تهویه اتوماتیک و... در این خودرو وجود دارد.

در آینده نزدیک نیز پژو ۲۰۷ جدید به نسخه فول آپشن ترقی خواهد کرد و ویژگی‌هایی همچون دنده پشت فرمان، سنسور نور، سنسور باران، آینه‌های تاشو برقی و... اضافه خواهد شد.

فضای داخلی پژو ۲۰۷i جدید

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/12
قضیه این افزایش قیمت چیه باز!!!! اخه اینا که هی دارن آپشنای تولیداتشون و کمتر میکنن، دیگه افزایش واسه چیه؟؟ اونم ۴۰درصد، ای خدااا