موضوعات داغ

حضور چشمگیر و جالب آمیکو در نمایشگاه خودروی مشهد 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه مشهد که از 9 شهریور شروع شده است و امروز روز پایانی خود را سپری می‌کند با حضور شرکت‌های مختلفی از جمله گروه صنعتی ارس خودرو دیزل چند روز پر رونق را در صنعت خودرو کشور رقم زده است.

شرکت آمیکو یکی از برندهای قدیمی و معتبر در زمینه تولید خودروهای سنگین در ایران است که سهم بازار مناسبی را در اختیار دارد. ارس خودرو دیزل (آمیکو ) با خودروهای شاخصی مانند کامیون ۲۶۳۱ و کامیون باری ۱۹۲۹ به همراه سایر محصولات سبک، سنگین و نیمه سنگین و همچنین کاربری تولیدی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

آمیکو در نمایشگاه خودروی مشهد 1402

آمیکو در غرفه خود کامیون‌های سنگین با کاربری‌های مختلف از جمله باری، کمپرسی، سیمان‌بر و ... را به نمایش گذاشته است. علاوه بر انواع کامیون‌های سنگین، پیکاپ آفرودی آسنا نیز به عنوان یکی از محصولات آمیکو در این نمایشگاه حضور دارد.

طراحی جذاب غرفه آمیکو

نکته قابل توجه در مورد حضور این شرکت در نمایشگاه‌های اخیر، طراحی جذاب و خلاقانه غرفه آمیکو بوده است. در نمایشگاه خودروی مشهد نیز آمیکو محصولات خود را در محیطی واقعی و جذاب به نمایش گذاشته است.

طراحی جذاب غرفه آمیکو

به نظر می‌رسد طراحی خلاقانه و نوآورانه غرفه آمیکو در نمایشگاه خودروی مشهد، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته و نشان‌دهنده نگاه باز و خلاق تیم بازاریابی این شرکت است. آمیکو توانسته با طراحی غرفه‌ای جذاب، حضور پررنگی در این رویداد داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد