موضوعات داغ

نگاهی به برند تایر نانکنگ، حضور تولید کننده با سابقه تایوانی در سطح جهانی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

لاستیک نانکنگ (NANKANG) با شروع تولید تایر در سال 1959، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های لاستیک در تایوان محسوب می‌شود. این شرکت ابتدا برای خودروهای داخلی تایوان تایر تولید می‌کرد، اما سریعاً و در کمترین مدت زمان ممکن، فعالیت خود را به بازارهای جهانی نیز توسعه داد و هم اکنون لاستیک های نانکانگ به بیش از 100 بازار در سراسر جهان صادر می شوند.

لاستیک‌های نانکنگ و برندهای خودرویی مطرح جهانی

گواهی‌نامه‌های بین‌المللی و فعالیت‌های نانکنگ

این شرکت در سال 1987، موفق به کسب گواهی Q1 از شرکت فورد موتور شد و این امر نشان از کیفیت تولیدات آن بود.

لاستیک‌های نانکنگ (نانکن) به دنبال بهبود مستمر و پیشرفت در تولید و فناوری لاستیک هستند. آنها در سال 1994 گواهینامه ISO-9001 را اخذ کردند و در سال‌های بعدی با پیشرفت‌های چشم‌گیر، موفق به اخذ گواهی‌نامه‌هایی همچون ISO-14001 در سال 1997، QS-9000 در سال 1998، ISO/TS 16949 در سال 2001، و اروپا RDW # E4-117R-000001-S در سال 2005 شدند. همچنین، در اوت 2008، شرکت نانکنگ خط تولید جدید ذخیره‌سوخت ECO را در تایوان به بهره‌برداری رساند و فعالیت‌های خود را گسترش دارد.

لاستیک نانکنگ (NANKANG)

حضور جهانی نانکنگ

لاستیک‌های نانکنگ در سراسر پنج قاره جهان و بیش از 50 کشور و 100 بازار توزیع می‌شوند و به دلیل کیفیت و نوآوری برترشان معروف‌اند. این لاستیک‌ها به خاطر عملکرد برتر، فناوری مدرن، و مهندسی با کیفیت ساخته می‌شوند. تایرهای نانکنگ طراحی شده‌اند تا به نیازهای رانندگی امروزی پاسخ دهند و چه در شهر، چه در مسیرهای برون‌شهری و با سرعت‌های مختلف بتوانند جوابگو باشند.

لاستیک‌های نانکنگ به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بازار ایران نیز شناخته می‌شوند. با وجود قیمت نسبتاً بالاتر نسبت به برخی رقبا، علاقه‌مندان به دلیل کیفیت عالی این لاستیک‌های با ارزش را ترجیح می‌دهند. در حال حاضر شرکت آرین تایر یکی از معتبرترین شرکت‌های حوزه تایر، به عنوان نماینده رسمی نانکنگ تایوان در ایران فعالیت می‌کند و محصولات اورجینال این برند با گارانتی 5 ساله آرین تایر عرضه می‌شود.

تایرهای نانکنگ جزو برندهای معتبر جهانی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد